Firma Yeti świętuje swoje dwudziestolecie

Firma YETI, producent najwyższej jakości odzieży i sprzętu outdoorowo-turystycznego, obchodzi w tym roku dwudziestolecie. W związku z tym zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej – wprowadzenie nowej grafiki logo i zmodyfikowanie strony www oraz wprowadzenie produktów Superlight. Również z tej okazji zaplanowano atrakcyjną ofertę dla klientów.

Yeti, logo

Ponadto YETI uruchomiło nowy i w pełni funkcjonalny sklep internetowy, który ma zapewnić klientom łatwiejszy dostęp do produktów firmy. Zmienione, bardziej nowoczesne logo to element dostosowania identyfikacji wizualnej, jak i produktów firmy do współczesnych trendów.

Zmiany to naturalna kolej rzeczy. Swoją kolorystyką grafika logo nawiązuje do poprzedniej wersji. Chcemy pokazać, że YETI to firma z tradycją, ale oferująca nowoczesne produkty spełniające wymagania dzisiejszych konsumentów – mówi Radosław Krawczyk, jeden z założycieli firmy.

YETI oferuje najwyższej jakości wyroby puchowe, głównie śpiwory i kurtki. Odzież i akcesoria puchowe wypełnione są wysokiej jakości puchem gęsim bądź kaczo-gęsim. Produkowane są z lekkich i mocnych tkanin: Q15 i Micro Dry. Odzież puchowa ma szerokie zastosowanie – od polarnych i wysokogórskich ekspedycji przez turystykę aż do miejskiej codzienności. Produkty YETI są cenione m.in. przez himalaistów i miłośników wspinaczki wysokogórskiej, bo chronią przed dotkliwym zimnem i wiatrem. Zostały stworzone z przeznaczeniem do stosowania w ekstremalnych warunkach pogodowych.

Nowa seria Superlight to np. swetry i kamizelki. Wykonane z oddychających, puchoszczelnych, lekkich i mocnych tkanin świetnie sprawdzają się zarówno w mieście, jak i podczas wycieczek. Mamy nadzieję, że spełnią oczekiwania naszych klientów, którzy wciąż poszukują nowych wyzwań – dodaje Elżbieta Seler, współwłaścicielka firmy.

Przy tworzeniu koncepcji poszczególnych produktów YETI współpracowało ze światowej sławy himalaistami: Wojciechem Kurtyką, Leszkiem Cichym i Anną Czerwińską, a w przeszłości z Wandą Rutkiewicz. Produkty firmy są rozpoznawalne na całym świecie. Z indywidualnych zamówień korzystają doświadczeni podróżnicy i miłośnicy survivalu, jak chociażby Brytyjczyk Ray Mears.

W związku z dwudziestą rocznicą powstania YETI zaplanowało dla klientów atrakcyjną ofertę – urodzinowe rabaty na wybrane, najlepsze produkty. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie www.yeti.com.pl.

Maria Brzeska-Deli

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0