Pomimo stagnacji na rynku odzieży outdoorowej, związanej zarówno z ogólnym kryzysem, jak również panującą wiosenną aurą, marka STOOR utrzymała poziom sprzedaży z ubiegłego roku.
Po jesiennych inwestycjach, mających na celu radykalne zwiększenie produkcji w związku z rosnącą ilością zamówień STOOR planuje opracowanie i wprowadzenie jeszcze tej zimy nowych, atrakcyjnych opakowań na swoje „topowe” produkty serii Ultraterm100 i Bioline.
Planowanie i prognozowanie sprzedaży w obecnych czasach jest ciężkim zadaniem, jednak do sezonu zimowego STOOR przygotowany jest doskonale, przez stworzenie odpowiednich stanów magazynowych. Ciągły rozwój i obserwacja rynku sprawiły iż w najbliższym czasie produkty z serii Ultratherm 100 oraz Bioline będą sprzedawane w nowych opakowaniach. Na efekt działu marketingu musimy jednak jeszcze chwile poczekać. Skupiamy się na ciągłym udoskonalaniu naszych produktów oraz wprowadzaniu nowych materiałów do naszej oferty, które obecnie są w fazie testów przez sportowców związanych z górami, narciarstwem i biegami – tłumaczy właściciel marki STOOR.
Firma w dalszym ciągu nastawiona jest na pozyskiwanie nowych sklepów stacjonarnych zainteresowanych ofertą bielizny w przedziale do 100 zł za komplet.
Marcin Marzec
Sport Network
KOMENTARZE