Remodeling w sklepach Go Sport

Sklepy Go Sport finalizują rozpoczęty w 2010 roku gruntowny remodeling, mający na celu ożywienie wnętrz oraz dostosowanie funkcjonalności do potrzeb klienta. Częścią strategii sieci jest podzielenie przestrzeni sklepowej na działy strategiczne.

Estetyka sklepu, jakość obsługi oraz przemyślane rozłożenie asortymentu to czynniki, mające coraz większy wpływ na decyzje i przywiązanie konsumentów. Tłumaczy to wzrost liczby remodelingów wdrażanych przez duże sieci marketów oraz sklepów tematycznych, co odzwierciedlają także zmiany, mające miejsce w Go Sport.

Tematyczny podział powierzchni sklepowej

W ramach remodelingu, zostały stworzone specjalistyczne działy, które czynią poruszanie się po sklepie intuicyjnym. Dedykowane kategorie dzielą się na:

  • Piłka Nożna – GO FOOT
  • Pływanie – GO SWIM
  • Bieganie – GO RUN
  • Fitness (odzież i akcesoria) – MISS GO
  • Odzież sportowa męska – GO MEN
  • Akcesoria i bagaże sportowe

Działy strategiczne umożliwiają łatwe zorientowanie klienta na produkty w obszarze jego zainteresowań. Każdy z nich różni się nie tylko zakresem asortymentu, ale również kolorystyką i aranżacją dostosowaną do motywu przewodniego. Zrezygnowano tu ze schematycznego wyłożenia produktów na rzecz przyciągających oko wizualizacji. Dzięki temu, że ofertę zaprezentowano w sposób logiczny i atrakcyjny dla oka, klientowi łatwiej jest przeglądać dostępne artykuły.

Na tle pozostałych sklepów tekstylnych, Go Sport wyróżnia bogaty wybór modeli na witrynach oraz sportowa stylizacja manekinów. Kategorie tematyczne opracowano tak, aby spełnić oczekiwania kobiet (odzież i akcesoria do fitness), mężczyzn (różnorodna odzież sportowa) oraz osób zainteresowanych konkretnymi obszarami sportu, takimi jak: bieganie, piłka nożna oraz pływanie.

Remodeling sklepów sprawił, że przebywanie w sklepach Go Sport jest bardziej komfortowe, a zakupy przyjemne. Czytelny podział przestrzeni sklepu na kategorie tematyczne ułatwia znalezienie odpowiedniego produktu oraz zwiększa efektywność pomocy naszych sprzedawców – komentuje Aleksandra Bojarska, kierownik ds. komunikacji w Go Sport. – Istotne jest również to, że remodeling nie pociągnął za sobą wzrostu cen produktów.

 Źródło: Good One PR

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0