Strona internetowa European Outdoor Group ma nowy wygląd i jeszcze bardziej międzynarodowy charakter. Informacje dostępne są w trzech językach: angielskim, niemieckim i francuskim.
Poza odświeżoną grafiką i trzema językami, kluczowy jest także nowy układ treści i dodatkowe kategorie. Pojawiły się oddzielne zakładki o badaniach rynkowych, aktualnościach, nadchodzących wydarzeniach i targach oraz działaniach EOG związanych z ekologią i zrównoważonym rozwojem.
Mathias Basedow, partner ds. komunikacji i marketingu w EOG komentuje: Podczas gdy rynek outdoorowy staje się prawdziwie europejski, wiele informacji wciąż pozostaje regionalnymi. Staramy się to zmienić i zachęcamy naszych członków aby potraktowali stronę internetową EOG jako jedną z dróg dystrybucji informacji – tak żeby zarówno sama branża, jak i przede wszystkim krajowe media miały łatwy dostęp do nowości z branży.
Jak zapowiada Mathias, kolejnym krokiem będzie stworzenie listy branżowych mediów w Europie oraz międzynarodowej platformy dotyczącej pracy i kariery.
Jest jeszcze wiele do zrobienia, ale myślę, że jesteśmy na dobrej drodze – dodaje Basedow.
Źródło: European Outdoor Group
KOMENTARZE