Podczas trwających w Poznaniu IV edycji Targów eHandlu odbyła się gala finałowa Ogólnopolskiego Konkursu Bezpieczny eSklep 2013. Spośród ponad 400 zgłoszonych sklepów, jako pierwszy zaproszony na scenę został sklep turystyczny Outdoorzy.pl, który otrzymał najwyższą liczbę punktów, zostając laureatem konkursu.
Jak można przeczytać na stronie internetowej konkursu, jego celem jest: promowanie stosowania przez sklepy internetowe dobrych praktyk gospodarczych w handlu elektronicznym, a w szczególności wiarygodności, jakości i rzetelności świadczonych przez przedsiębiorcę usług.
Organizatorzy konkursu w każdym zgłoszonym sklepie przeprowadzali audyt, podczas którego: weryfikowano poprawność formalno-prawną sklepu, weryfikowano poprawność regulaminu sklepu, brano pod uwagę opinie konsumenckie oraz wiarygodność finansową.
Ponadto oceniano jakość i czytelność opisu produktów, stosowanie przez sklep wysokich standardów obsługi klienta, stosowanie przez sklep elastycznych form płatności oraz logistyki oraz czytelność i przejrzystość strony.
Sklep Outdoorzy.pl zebrał łącznie najwyższą liczbę punktów ze wszystkich podmiotów gospodarczych biorących udział w Konkursie, stając się tym samym najbezpieczniejszym i najbardziej przyjaznym dla klientów sklepem internetowym w Polsce. Podczas trwania uroczystej gali dyplom laureata oraz gratulacje zostały przekazane na ręce Łukasza Golonki – właściciela sklepu. Ponadto sklep przez rok będzie mógł posługiwać się certyfikatem „Bezpieczny eSklep 2013”.
W sumie z ponad 400 sklepów internetowych laureatami konkursu zostało jedynie 13 sklepów. Ponadto trzy otrzymały wyróżnienia konsumentów, a jeden wyróżnienie specjalne Europejskiego Centrum Konsumenckiego, przyznawane za sprzedaż transgraniczną.
Konkurs Bezpieczny eSklep należy do najbardziej renomowanych konkursów branży e-commerce w Polsce. Co roku bierze w nim udział coraz to większa liczba sklepów. Tym większe gratulacje należą się laureatom, gdyż konkurencja była naprawdę mocna!
Bardzo cieszymy się ze zdobytego wyróżnienia. Mamy nadzieję, że ta nagroda pomoże nam sukcesywnie zdobywać zaufanie kolejnych zadowolonych klientów, dla których priorytetem jest bezpieczeństwo zakupów, oraz najwyższy poziom obsługi – stwierdził po odebraniu nagrody Mateusz Gruszka – Kierownika Biura Obsługi Klienta.
Patronat honorowy nad konkursem objęło: Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
Partnerami edycji 2013 byli: Big InfoMonitor, Divante, BrandBank, GS1 Polska, Targi eHandlu, transferuj.pl, Europejskie Centrum Konsumenckie, CertyfikatySSL.pl, Euro-Label Certyfikat, LexCare, Opineo, Kancelaria Radcy Prawnego Marianna Paproch-Wesołowska, Rzetelny regulamin.
Partnerami medialnymi byli: Dziennik Internautów, Logistyka, eGospodarka.pl, LepszyPoznan.pl, WebSecurity, Prevent, bezpieczenstwoplus.pl.
Ponadto konkurs wsparli: Brand24 Monitoring Internetu, e-commerce Polska, mariuszwesolowski, Fundacja bezpieczna cyberprzestrzeń, ECR Polska, Listonic, polskihosting.pl, notanio.pl, produkty w sieci.
Informacja prasowa Outdoorzy.pl
***
Na drugim miejscu, zaraz za sklepem Outdoorzy.pl, uplasował się sklep e-horyzont.pl. Serdecznie gartulujemy laureatom! Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie: bezpiecznysklep.pl.
KOMENTARZE
Bezpieczny?. Wydawało mi sie, ze sklep w którym na trzy kupione produkty dwoch nie było, nie jest bezpieczny. Ale widać Kapituła nie myśli jak klienci.
pic na wode, woda na młyn…. Ciekawy jestem źródła opini klientów … Chyba nie kierowano się opineo …
I podpisuje się pod opinia kolegi o braku towaru. Co do e-horyzontu to stara gwardia, sprawdzona i nie musi brac udziału w takim wyścigu
Pozdrawiam
Nie związany z e-horyzont czy innymi sklepami