HomeRynek outdoor

3. edycja ISPO Academy w Polsce – program

Przed nami najważniejsze branżowe wydarzenie jesieni, czyli 3. polska konferencja ISPO Academy, która odbędzie się w dniach 28–29 października w Otwocku k. Warszawy. W ramach tego spotkania organizatorzy proponują wyjątkowy zestaw warsztatów i seminariów prowadzonych przez specjalistów z Europy Zachodniej i Polski. Przedstawiamy program wydarzenia.

Wtorek, 28.10.2014 – WARSZTATY DLA WYSTAWCÓW

09.30 Rejestracja uczestników/ Welcome coffee

10.00 Przywitanie gości

10.05- 11.05 – Prezentacja targów z grupy ISPO: ISPO MUNICH, ISPO BEIJING, ISPO SHANGHAI Martin Kössler/ ISPO-Team Skandynawia, Szwecja

11.05–12.00 –  Jak przygotować się do wejścia na rynek chiński – Market Introduction Program, Martin Kössler/ HuginBIZ, Szwecja

12.00-12.15 Przerwa

12.15-13.00 Praktyczne ujęcie instrumentów promocji eksportu finansowanych z budżetu państwa

13.00 – 13.45 Jak zdobyć dystrybutora w Wielkiej Brytanii, Matt Williams/Original Mountain Marathon, Wielka Brytania

13.45 – 14.45 Lunch

14.45 – 15.45 – Poszukiwanie partnerów na nowych rynkach – jak dobrać rynek do produktu i wybrać właściwą strategię eksportową. Sposoby na zwiększenie skuteczności prezentacji na targach, Sebastian Sadowski-Romanov/ International Trade & Representative Office, Polska

15.45-16.30 –Jak zdobyć dystrybutora w Niemczech, Kolja Keetman/ Your People, Niemcy

16.30- 16.45 Przerwa

16.45-17.30 –Diabeł tkwi w szczegółach technicznych, czyli co trzeba wiedzieć jadąc z własną zabudową na targi ISPO, Steffen Hofer/ Departament techniczny targów ISPO, Niemcy

17.30-18.15– Marketingowy niezbędnik wystawcy na ISPO, Maciej Przywecki/ VMG,Polska

Wtorek, 28.10.2014 – EVENING GET-TOGETHER

19.00 -24.00 – Wieczorne spotkanie branży sportowej – Evening Get-Together – przy grillu i ognisku (jeśli pogoda pozwoli), muzyce i sportowej atmosferze. 

Środa, 29.10.2014 – SEMINARIUM DLA SKLEPÓW

09.30 Rejestracja uczestników/ Welcome Coffee & snacks

10.15-11.45 Visual Merchandising w sklepie sportowym, Silvia Talmon/ The Store Designers, Niemcy

11.45 -11.55 Przerwa

11.55 – 12.55 Mądre promocje czyli jak przyciągnąć klienta, nie tracąc marży, Hans Overduin/ ISPO Senior Associate, Holandia

12.55 -13.30 Kooperacja kluczem do wzrostu sprzedażyHans Overduin/ ISPO Senior Associate, Holandia

13.30-14:00 Retail Tour – wycieczka po sklepach sportowych w Monachium, Oliver Balzer, ISPO Team Niemcy i Joanna Biernacka-Goworek, ISPO Team Polska

14.00-15.00 Lunch

15.00-17.00 Przetowarowanie – śmiertelna choroba detalu, którą można wyleczyć, Witold Kowalski, WK Profit, Polska

17.00- 17.30 Loteria i zakończenie seminarium

Szczegółowe informacje dotyczące programu, prelegentów, a także dojazdu znajdują się na stronie www.ispoacademy.pl.

Pod patronatem 4outdoor Biznes


KOMENTARZE

WORDPRESS: 0