Z małym spadkiem, ale nadal nad kreską, zakończył się maj dla sklepów biorących w naszym barometrze rynku. Porównując wyniki sprzedaży do analogicznego okresu w 2015 roku, były one wyższe o 4,8 proc. Dobra passa dla sklepów outdoorowych trwa więc dalej.
Maj był miesiącem ciepłym, chwilami upalnym, nie zabrakło też jednak okresów nieco chłodniejszych i deszczowych.
Na minusie ostatni miesiąc zakończyła spółka INTERSPORT Polska – łączne przychody netto były o 7,0 proc. niższe (17 738 tys. zł) w stosunku do maja w 2015 roku (było: 19 064 tys. zł). W ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) sprzedaż rok do roku była niższa o 1,0 proc.
Narastająco w okresie od stycznia do maja 2016 roku Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 90 244 tys. zł, czyli o 1,9 proc. niższe w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 92 004 tys. zł).
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (6 sklepów)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE