HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: maj na plusie

Z małym spadkiem, ale nadal nad kreską, zakończył się maj dla sklepów biorących w naszym barometrze rynku. Porównując wyniki sprzedaży do analogicznego okresu w 2015 roku, były one wyższe o 4,8 proc. Dobra passa dla sklepów outdoorowych trwa więc dalej. 

Maj był miesiącem ciepłym, chwilami upalnym, nie zabrakło też jednak okresów nieco chłodniejszych i deszczowych.

Na minusie ostatni miesiąc zakończyła spółka INTERSPORT Polska – łączne przychody netto były o 7,0 proc. niższe (17 738 tys. zł) w stosunku do maja w 2015 roku (było: 19 064 tys. zł). W ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) sprzedaż rok do roku była niższa o 1,0 proc.

Narastająco w okresie od stycznia do maja 2016 roku Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 90 244 tys. zł, czyli o 1,9 proc. niższe w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 92 004 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Kraków)
  • Salewa (Warszawa)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • sieć The North Face (6 sklepów)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0