HomePraca

Larix rekrutuje na stanowisko Junior Brand Manager

LARIX – przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej, wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, Camelbak, Reima, Maximo, poszukuje obecnie kandydata na stanowisko: Junior Brand Manager.

Miejsce pracy: śląskie / Buczkowice (okolice Bielska-Białej)

Opis stanowiska:

  • tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej marek w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.)

  • budowanie świadomości marki na rynku,

  • wprowadzanie nowych produktów na rynek,

  • monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych,

  • monitorowanie i analiza aktywności sprzedażowych,

  • wsparcie pracy Przedstawicieli Handlowych w zakresie sprzedaży oraz szkoleń produktowych,

  • kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych towarów,

  • prowadzenie dokumentacji działu, kartotek produktowych itp.

  • współudział w tworzeniu katalogów, cenników, oraz innych narzędzi sprzedażowych.

Wymagania:

  • wykształcenie min średnie mile widziane wyższe,

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – WARUNEK KONIECZNY,

  • biegła znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i Power Point),

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

  • precyzja i dbałość o szczegóły,

  • umiejętności analityczne,

  • prawy charakter,

  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji,

  • komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność,

  • skoncentrowanie działań na rezultat,

  • praktyczne zainteresowanie sportem (w szczególności turystyką),

  • prawo jazdy kat B,

  • preferujemy osoby niepalące.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy w dziale marketingu,

  • doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii produktowych i marketingowych,

  • doświadczenie w przygotowaniu i realizacji aktywności wspierających sprzedaż,

  • znajomość i rozumienie marketingu internetowego,

  • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość branży outdoorowej i sportowej.

Oferujemy:

  • interesujący zakres działania,

  • samodzielne stanowisko w stabilnej, organizacji,

  • swobodę w osiąganiu rezultatów,

  • realny wpływ na wizerunek i kierunek rozwoju marki/marek, za które będzie odpowiedzialny JBM,

  • pracę w młodym zespole i międzynarodowym środowisku,

  • atrakcyjny system wynagradzania,

  • niezbędne narzędzia pracy,

  • możliwość rozwoju zawodowego.

Aplikacje można zgłaszać TUTAJ.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0