LARIX – przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej, wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, Camelbak, Reima, Maximo, poszukuje obecnie kandydata na stanowisko: Junior Brand Manager.
Miejsce pracy: śląskie / Buczkowice (okolice Bielska-Białej)
Opis stanowiska:
-
tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej marek w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.)
-
budowanie świadomości marki na rynku,
-
wprowadzanie nowych produktów na rynek,
-
monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych,
-
monitorowanie i analiza aktywności sprzedażowych,
-
wsparcie pracy Przedstawicieli Handlowych w zakresie sprzedaży oraz szkoleń produktowych,
-
kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych towarów,
-
prowadzenie dokumentacji działu, kartotek produktowych itp.
-
współudział w tworzeniu katalogów, cenników, oraz innych narzędzi sprzedażowych.
Wymagania:
-
wykształcenie min średnie mile widziane wyższe,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – WARUNEK KONIECZNY,
-
biegła znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i Power Point),
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
precyzja i dbałość o szczegóły,
-
umiejętności analityczne,
-
prawy charakter,
-
umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji,
-
komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność,
-
skoncentrowanie działań na rezultat,
-
praktyczne zainteresowanie sportem (w szczególności turystyką),
-
prawo jazdy kat B,
-
preferujemy osoby niepalące.
Dodatkowym atutem będzie:
-
doświadczenie w pracy w dziale marketingu,
-
doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii produktowych i marketingowych,
-
doświadczenie w przygotowaniu i realizacji aktywności wspierających sprzedaż,
-
znajomość i rozumienie marketingu internetowego,
-
doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość branży outdoorowej i sportowej.
Oferujemy:
-
interesujący zakres działania,
-
samodzielne stanowisko w stabilnej, organizacji,
-
swobodę w osiąganiu rezultatów,
-
realny wpływ na wizerunek i kierunek rozwoju marki/marek, za które będzie odpowiedzialny JBM,
-
pracę w młodym zespole i międzynarodowym środowisku,
-
atrakcyjny system wynagradzania,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
możliwość rozwoju zawodowego.
KOMENTARZE