Zarząd INTERSPORT Polska S.A. informuje, że w listopadzie 2016 roku Spółka odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 12 460 tys. zł , czyli o 10,7 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 13 952 tys. zł). Jednocześnie, w związku z dużo niższym poziomem wyprzedaży starej-letniej kolekcji, Spółka poprawiła r/r marżę procentową ze sprzedaży o 2,6 p.p..
Narastająco w okresie od stycznia do listopada 2016 roku Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 184 189 tys. zł, czyli o 4,0 proc. niższe w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 191 919 tys. zł).
Źródło: INTERSPORT Polska
KOMENTARZE
UWażam, że polski outdoor upada…że ludzie kupują dóbr luksusowych coraz mniej…lidl, biedronka, decathlon…tam spotkasz Kowalskiego…nie ma już maniery kupowania dobrych produktów…byle taniej..i tak za rok się kupi nowe…konsumpcjonizm…Intersport ma słabe przychody…wyobraźcie sobie co jest w małych turystycznych sklepach…
Jak wynika z naszego barometru rynku, w innych sklepach outdoorowych nie jest źle, jest nawet dobrze 🙂
https://4outdoor.pl/2016/11/18/barometr-rynku-pazdziernikowe-wzrosty-sprzedazy/
Pozdrawiamy!