Region Azji i Pacyfiku to potężny i niezgłębiony rynek. Aby go poznać, zrozumieć i zacząć na nim działać warto wykorzystać wszystkie szanse jakie daje najważniejsza tamtejsza impreza sportowo-outdoorowa – ISPO BEIJING 2017. To platforma oferująca miejsce do spotkań głównych branżowych graczy, dostarczająca wielu okazji do zdobycia know-how, zapoznania się z nowościami i innowacjami. Wszystko to wsparte targowym doświadczeniem targów ISPO. Multisegmentowe targi sportowo-outdoorowe ISPO BEIJING 2017 odbędą się od 15 do 18 lutego.
W Pekinie zobaczymy pełną ofertę nowych produktów z takich segmentów jak outdoor, sporty akcji, narciarstwo. Nowe trendy zaprezentują również producenci mody sportowej oraz funkcjonalnych tkanin i materiałów. Targi odbędą się w centrum targowym China National Convention Center na powierzchni ponad 40 000 metrów kwadratowych.
![](https://4outdoor.pl/wp-content/uploads/2017/01/ISPO-BEIJING-2016-1-650x366-1.jpg)
ISPO BEIJING 2016 (fot. Messe Muenchen)
Do Pekinu przyjedzie ponad 440 wystawców (wzrost około 7% w stosunku do zeszłego roku). Wśród 592 marek nie zabraknie takich graczy jak GoPro, Gore-Tex, Kailas, Oakley, Rossignol, czy Thule.
Organizatorzy przygotowali również szereg imprez towarzyszących, które będą wspierać merytoryczną stronę targów. I tak w Pekinie odbędzie się kolejna edycja ISPO ACADEMY, specjaliści rynku wspinaczkowego wymienią się doświadczeniami podczas China Rock Climbing Summit, o wielkim potencjale sportowego rynku Państwa Środka poinformuje Sports Industry Forum, obecną sytuację i prognozy dotyczące branży narciarskiej oceni Asia Pacific Snow Conference, natomiast o najnowszych trendach w zakresie mody sportowej opowie China Sports Fashion Trend Forum.
![](https://4outdoor.pl/wp-content/uploads/2017/01/ISPO-BEIJING-2016-3-650x434-1.jpg)
ISPO BEIJING 2016 (fot. Messe Muenchen)
Zgodnie z rządowymi planami rozwoju sportu wartość rynku sportowego powinna wzrosnąć do kwoty 405 mld euro w 2020 roku. Ta liczba odpowiadająca 1% PKB wyraźnie mówi o sile chińskiego rynku. Prognozy zakładają wzrosty pomiędzy 2016 a 2020 o 268 mld euro, co daje roczny współczynnik wzrostu na poziomie 50%! Rynek sportowy w Chinach przeżywa swój wielki rozkwit, tym bardziej interesująco zapowiada się kolejna odsłona ISPO BEIJING.
![](https://4outdoor.pl/wp-content/uploads/2017/01/ISPO-BEIJING-2016-4-1.jpg)
ISPO BEIJING 2016 (fot. Messe Muenchen)
Nie da się ukryć, że perspektywy rozwoju chińskiego rynku są ogromne. Stale rosnąca konsumpcja oraz zamiłowanie Chińczyków do markowych, sportowych produktów wciąż przyciągają firmy z całego świata. Trzeba pamiętać również o planach chińskich władz związanych ze wspieraniem aktywności fizycznej oraz last but not least o zbliżających się Zimowych Igrzyskach Olimpijskich 2022 w Pekinie. To wszystko powoduje, że warto na poważnie rozpatrzyć swoją ewentualną przygodę biznesową z chińskimi partnerami.
Najbliższa okazja już w lutym, potem będzie kolejna ISPO SHANGHAI 2017 – 6-8 lipca (o poprzedniej edycji pisaliśmy we wrześniowym Magazynie 4outdoor nr 43). W imieniu organizatorów zapraszamy.
PS Relację z ubiegłorocznej edycji ISPO BEIJING 2016, autorstwa Joanny Biernackiej-Goworek znajdziecie w Magazynie 4outdoor Biznes nr 41 (maj/2016).
KOMENTARZE