HomeRynek outdoor

INTERSPORT Polska: luty na minusie

W lutym 2017 roku Spółka INTERSPORT Polska wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 14 725 tys. zł, czyli o 15,7 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 17 474 tys. zł); przy czym w ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) sprzedaż rok do roku była o 6,9 proc. niższa.

Jednocześnie w lutym 2017 roku sieć INTERSPORT Polska wypracowała o 1,4 p.p. wyższą marżę ze sprzedaży w sklepach.

Narastająco od stycznia do lutego 2017 roku Spółka odnotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 36 723 tys. zł, czyli o 12,8 proc. mniej, niż w analogicznym okresie 2016 roku (było: 42 110 tys. zł).

Źródło: INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0