HomeRynek outdoorMagazyn 4outdoor

Najnowszy Magazyn 4outdoor Biznes już dostępny! Edycja na targi OutDoor 2017

„Jeżeli masz pełną kontrolę to znaczy, że jedziesz zbyt wolno” – powiedział w wywiadzie dla magazynu 4outdoor Biznes Marcin Felińczak ze sklepu Skalnik. W tym roku kalendarz branży outdoorowej z pewnością przyśpieszył – targi OutDoor odbywają się miesiąc wcześniej niż zwykle. Czy wiąże się to z utratą kontroli przez firmy outdoorowe? Okaże się już w dniach 18-21 czerwca 2017 roku we Friedrichshafen.

Najważniejsza letnia wystawa dla europejskiej branży outdoorowej zmieniła nie tylko termin, ale również urozmaiciła program. To efekt rozwoju branży i coraz większego otwarcia na nowe sektory, które wzajemnie się przenikają. Wszystko po to, by jeszcze skuteczniej dotrzeć do klientów. Wśród tegorocznych nowości programowych dla 965 wystawców z 40 krajów oraz dla tysięcy odwiedzających znajdziemy m.in.: nowy koncept „OutDoor Plus” wraz ze strefą towarzyską „Hangout Area”, specjalną strefę dla biegania „Running Centre”, powiększoną strefę „Water Sports”, prezentację trendu mikro-wypraw czy atrakcje w ramach OutDoor Blogger Base.

Na tegorocznych targach nie zabraknie także polskiej branży outdoorowej. Możemy spodziewać się setek odwiedzających z kraju nad Wisłą, kilkudziesięciu przedstawicieli zagranicznych marek oraz sześciu wystawców, w tym: Bushmen, Gatowalls, Mactronic, Milo, Mondo Calza oraz Zeltex.

Wystawa we Friedrichshafen to przede wszystkim prezentacja nowości na kolejny wiosenno-letni sezon. Prezentujemy wybrane propozycje topowych marek, w naszym magazynie wyjaśniamy także technologiczne aspekty produktów outdoorowych. Tym razem jest to GORE-TEX® SURROUND®.

Technologię tę w swojej ofercie ma także La Sportiva – w ramach La Sportiva Media Day fabrykę włoskiej marki miał okazję na początku maja odwiedzić Piotr Turkot. „Dla wspinacza wizyta w miejscu, gdzie od wielu lat powstają uznane i lubiane na całym świecie buty wspinaczkowe to prawdziwa gratka – niczym wizyta dziecka w fabryce zabawek. To również swoista podróż sentymentalna, zwłaszcza dla tych, którzy swoją przygodę ze wspinaczką zaczęli jeszcze w latach 80.” – pisze nasz przedstawiciel. Po więcej szczegółów dotyczących firmy z samego serca włoskich Dolomitów odsyłamy do relacji Piotra.

To nie jedyna relacja prezentowana na naszych łamach. W dniach 17-19 maja w Polsce gościła delegacja Taiwan Textile Federation. To już druga wizyta przedstawicieli tamtejszych producentów wysokiej klasy materiałów i tkanin sportowych. Goście z Tajwanu mieli okazję poznać nasz rodzimy rynek sportowy i outdoorowy, odwiedzili najważniejsze polskie firmy oraz wzięli udział w panelowych spotkaniach z polskimi producentami. Jak było? Zapraszamy do lektury.

Pozostając w tematyce biznesu, polecamy rozmowę z Marcinem Felińczakiem, dyrektorem handlowym w sklepie Skalnik. Wrocławski Skalnik jest jednym z liderów na polskiej mapie sklepów outdoorowych. Marcin opowiada o swoim podejściu do sprzedaży, outdoorowego rynku i konkurencji, rozmawiamy również o wciąż dyskutowanych kwestiach, takich jak m.in. walka na promocje: „To jeden z moich ulubionych tematów. Należałoby zacząć od tego, kto tę wojnę rozpoczął. Jak dobrze wiemy, opinie na ten temat są podzielone. Połowa branży twierdzi, że Skalnik, a druga połowa że 8a.pl. Prawda jest nieco inna…” – wyjaśnia.

To co w sklepach i na targach to jedno, druga strona to prawdziwy outdoor i działania w terenie, czyli testy produktów. Tym razem przedstawiamy recenzję sandałów amerykańskiej marki Teva – Original Universal Ombre. Po więcej testów, relacji, wywiadów i informacji z rynku zapraszamy na stronę www.4outdoor.pl. A tymczasem życzymy owocnych targów! Do zobaczenia nad Jeziorem Bodeńskim!

Magazyn 4outdoor można kupić w księgarni wspinanie.pl.

Spis treści 4outdoor Biznes nr 46 (3/2017, czerwiec):

  • Rozpoczęła się rejestracja delegatów na European Outdoor Summit 2017
  • Edelrid i Red Chili łączą siły
  • Nowa odsłona sklepu Jack Wolfskin w Złotych Tarasach w Warszawie
  • Powstał polski team marki Bergans of Norway
  • Barometr rynku: pierwsze miesiące wiosny na zielono
  • Columbia Montrail – nowa marka produktów do biegania trailowego
  • MMSport otworzył nowy sklep fabryczny marek Keen i Under Armour
  • Wizyta Taiwan Textile Federation 2017
  • Jack Wolfskin, konsekwentnym liderem zrównoważonego rozwoju w branży outdoorowej
  • Targi OutDoor 2017 globalny charakter oraz nowe elementy. W dniach od 18 do 21 czerwca 2017 roku odbędzie się najważniejsza letnia impreza targowa – OutDoor we Friedrichshafen. Tegoroczne targi odbędą się miesiąc wcześniej niż zwykle.
  • Polska branża outdoor na targach OutDoor 2017
  • Nowe trendy na targach OutDoor 2017
  • Polscy przedstawiciele marek na targach OutDoor 2017
  • Jeżeli masz pełną kontrolę to znaczy, że jedziesz zbyt wolno. Rozmowa z Marcinem Felińczakiem ze sklepu Skalnik
  • Nowości na sezon wiosna-lato 2018. Prezentujemy wybrane nowości, które pojawią się na rynku outdoorowym w sezonie wiosna-lato 2018.To tylko przykład atrakcji, jakie przygotowali dla nas producenci.Więcej z pewnością zobaczymy na targach OutDoor 2017.
  • Na ciepły, letni deszcz – przegląd butów z technologią GORE-TEX® SURROUND®
  • La Sportiva – innowacja pełna pasji. Nieczęsto zdarza się okazja, aby odwiedzić fabrykę jednego z najważniejszych producentów butów trekkingowych i wspinaczkowych.Tym bardziej jeśli można zajrzeć za kulisy i przekonać się, w jaki sposób wytwarzane są najbardziej zaawansowane modele i klasyki, takie jak choćby Miura, Solution czy Testarossa.Włoska La Sportiva w przyszłym roku będzie obchodziła jubileusz 80 lat istnienia.Historia tej rodzinnej firmy to udane połączenie najwyższej klasy rzemiosła, pasji do sportów outdoorowych oraz tego co w biznesie najważniejsze – ciągłego dążenia do perfekcji oraz poszukiwania innowacji.Najlepiej obrazuje to motto seniora rodu Delladio, właścicieli La Sportiva, Francesco: „Nigdy się nie zatrzymam, to moje życie”.
  • Technologia w parze z designem – lampki dla outdoorowców
  • Teva Original Universal Ombre – kolory lata. Test jednego z flagowych modeli sandałów firmy Teva.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0