HomeRynek outdoor

Globalna kampania The North Face „Walls Are Meant For Climbing”

Marka The North Face ogłosiła globalną kampanię, która wzywa ludzi do przemyślenia sposobu patrzenia na ściany wspinaczkowe. Są to miejsca, w których ludzie spotykają się w celu przetestowania siebie, budowania zaufania i wzmocnienia społeczności wspinaczkowej.

Z okazji rozpoczęcia kampanii i podkreślenia powiązań powstałych dzięki wspinaczce, marka The North Face współpracowała z obiektami sportowymi na całym świecie, aby uczynić dzień 19 sierpnia 2017 r. światowym dniem wspinaczki, w którym było można bezpłatnie korzystać ze ścianek wpinaczkowych w Stanach Zjednoczonych, Europie, Kanadzie, Meksyku i w Chinach.

The North Face jest partnerem pełnym pasji w świecie wspinaczki już od ponad 50 lat. Dla nas ścianki, to miejsca, w których ludzie tworzą środowisko poprzez sport, który wymaga zaufania i partnerstwa. Nasze środowisko wspinaczkowe jest międzynarodowe i uważamy, że społeczność staje się silniejsza, kiedy współpracuje. Naszym celem jest zainspirowanie innych do myślenia szerzej na temat środowiska, w którym wszyscy chcemy działać – powiedział Tom Herbst, wiceprezes działu marketingu w The North Face.

W Europie marka The North Face otworzyła drzwi do najlepszego centrum wspinaczkowego w Londynie – The Castle, z bezpłatnym dostępem przez cały dzień. Londyńczycy mogli wspinać się obok prawdziwej legendy – Alexa Honnolda – jednego z najlepszych wspinaczy na świecie, który niedawno przeszedł w stylu free solo (bez zabezpieczenia) drogę „Freerider” na El Capitan w Yosemite.

Alex wraz ze swoimi kolegami ze światowej czołowki, Hansjörgiem Auerem i Jacopo Larcherem, poprowadził sesję wspinaczkową dla każdego, niezależnie od stopnia umiejętności i wieku.

Po światowym dniu wspinaczki marka nadal będzie zachęcać ludzi do wspinania się w grupach społecznościowych o nazwie „Never Stop”, które będą regularnie organizować bezpłatne sesje w ponad 10 miastach europejskich. Limitowana edycja T-shirtów będzie dostępna na stronie www.thenorthface.com oraz w sklepie flagowym w Wielkiej Brytanii przy ulicy Regent Street 290.

The North Face ma długą historię wspierania środowisk wspinaczkowych poprzez sponsoring sportowców, takich jak: Alex Honnold, James Pearson i Ashima Shiraishi oraz poprzez wsparcie organizacji non-profit, takich jak USA Climbing, Trust for Public Land, Paradox Sports, the Access Fund and the American Alpine Club, które koncentrują się na dostępie, ochronie i edukacji.

Więcej informacji na temat „Walls Are Meant For Climbing,” dostępne na stronie: http://www.thenorthface.com/walls #ClimbWalls

Informacja prasowa marki The North Face

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0