Lipiec okazał się kolejnym dobrym miesiącem dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku outdoor.
Lato zdecydowanie sprzyja outdoorowym wyjazdom, a tym samym zakupom. Przełożyło się to na wyniki sprzedaży w sklepach – sprzedaż była wyższa o 9,4 proc. względem analogicznego miesiąca w 2016 roku (było 10,2 proc.).
Dla sieci sklepów INTERSPORT Polska lipiec, to kolejny miesiąc spadków wyników sprzedaży. Spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 15 046 tys. zł, czyli o 18,8 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 18 534 tys. zł), przy czym w ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) sprzedaż rok do roku była niższa o 13,7 proc. Jak informują przedstawiciele Spółki, głównym powodem słabszych obrotów w lipcu był znacznie niższy stan towarów marek własnych INTERSPORT.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa, Outlet)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (8 sklepów)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE