Przed nami już szósta edycja najważniejszego wydarzenia dla branży sportowej i outdoorowej w Polsce, czyli ISPO ACADEMY. Tym razem spotkamy się w dniach od 17 do 19 października w Wierchomla SKI & SPA Resort.
Dyskusja panelowa na temat pozyskiwania nowych grup docelowych w outdoorze, dwa dni wykładów i warsztatów ze specjalistami, prezentacje zarówno dla sklepów outdoorowych i sportowych, jak i dla producentów oraz eksporterów – ISPO ACADEMY już od sześciu lat szkoli polską branżę outdoorową i sportową. Jest też doskonałą okazją do spotkania i bliższego zapoznania się z partnerami biznesowymi. W tym roku czeka nas także gość specjalny – jeden z najlepszych wspinaczy świata, czyli Stefan Glowacz. Każdy kto chce rozwijać swój biznes w dziedzinie sportu lub outdooru powinien przyjechać na te trzy dni do Wierchomli.
Program 6. edycji ISPO ACADEMY
17 października 2017
- 16:30-18:00 Walne Zgromadzenie Polish Outdoor Group
- 18:30-20:00 Dyskusja panelowa powered by ISPO & POLISH OUTDOOR GROUP. Temat: Jak pozyskać nowe grupy docelowe w outdoorze? Uczestnicy panelu: Piotr Święch (The North Face), Rafał Tyszkiewicz (Columbia), Adam Zych (Raven), Janusz Pieła (Larix, Martes Sport, OTCF), Witold Kowalski (WK Profit Consulting), Jerzy Osika (Promedia).
18 października 2017
Seminarium dla sklepów sportowych i outdoorowych (sala konferencyjna)
- 10:00 Powitanie uczestników
- 10:15-11:45 Zarządzanie płynnością finansową w firmie sportowej i outdoorowej ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowej rotacji magazynu/ Witold Kowalski, WKProfit Consulting, Polska
- 11:45-12:45 Marmot best practice / Jan Schapmann , Marmot, Niemcy
- 11:45-12:00 Przerwa kawowa
- 12:00-12:30 Visual merchandising w liczbach – sposoby mierzenia efektów działań VM / Witold Kowalski, WKProfit Consulting
- 12:30-14:00 Jak zyskać lojalnego klienta – programy lojalnościowe, karty upominkowe oraz inne skuteczne sposoby nawiązywania długotrwałej relacji/ Jerzy Osika, Promedia, Polska
- 14:00-14:30 Pop-up stores – nowy koncept w sprzedaży detalicznej / Jerzy Osika, Promedia, Polska
- 14:30-15:30 Lunch
- 15:30-16:00 Wartość dodana w sprzedaży produktów Premium jako argument sprzedażowy / Giulio Piccin, AKU, Włochy
- 16:00-16:40 Event marketing jako skuteczne narzędzie komunikacji / Anna Wróblewska, Projekt 77, Polska
- 16:40-17:10 Loteria
Warsztaty dla eksporterów (sala obrad)
- 16:00-17:00 Praktyczne aspekty sprzedaży na Amazon – case studies, Mark Kock, Ultrapower, Niemcy
- 17:00-18:00 Dotacje na rozwój eksportu w 2018 roku
ISPO ACADEMY HIGHLIGHT
- 18:30 -20:00 Prelekcja Stefana Glowacza – jednego z najlepszych wspinaczy świata/ Ambasadora marki MARMOT
- 20:00-24:00 Wieczorne Get-Together
19 października 2017
Seminarium dla producentów-eksporterów (sala konferencyjna)
- 7:00-8:00 Buff WAKE-UP RUN – trail running w mistrzowskim towarzystwie. Seminarium dla producentów-eksporterów (sala konferencyjna)
- 9:00 Powitanie uczestników
- 9:15-9:55 Sports Evolution Report – transformacja rynku sportowego, zmiana roli konsumenta, szanse i zagrożenia / Christoph Rapp, ISPO Team, Niemcy
- 9:55-10:35 Nowości na targach ISPO 2018 – nowa segmentacja, nowy podział oferty w halach / Anabel Roeder, ISPO Team, Polska
- 10:35-10:50 Przerwa kawowa
- 10:50-11:50 Designing the promise: Rola brandingu w marketingu sportowym / Imre Jernei, ZIIJN, Polska
- 11:50-12:50 Nowe technologie w marketingu wystawienniczym / Maciej Przywecki, VMG, Polska
- 12:50-13:05 Przerwa kawowa
- 13:05-13:50 Społeczna odpowiedzialność biznesu / Mateusz Zmyślony, Eskadra, Polska
- 13:50-14:05 Dlaczego warto być „Dr Clownem” czyli jak każdy może leczyć uśmiechem. Przykłady projektów CSR w Fundacji “Dr Clown” / Katarzyna Dera, Fundacja „Dr Clown”, Polska
- 14:05-14:15 Przerwa kawowa
- 14:15-15:00 Jak się komunikować, żeby publikowali i czytali, czyli o komunikacji marki z mediami i bloggerami / Monika Bartnik, RunAndTravel, Polska
- 15:00-15:30 Komunikacja kolekcji i produktu poprzez współpracę ze stylistami
- 15:30-16:30 Lunch
Warsztaty dla sklepów (sala obrad)
- 9:00-11:00 Produkcja obuwia outdoorowego– warsztaty wspierające sprzedaż obuwniczych marek premium w handlu specjalistycznym / Giulio Piccin, AKU, Włochy. Filozofia AKU PLUS* – case study na przykładzie włoskiej marki AKU
- 11:00-11:30 Przerwa
- 11:30-12:30 Membrany GORE w obuwiu – rodzaje, zastosowanie / Jakub Dyrlico, GORE, Polska
- 12:30-13:00 Przerwa
- 13:00-14:00 Primaloft Performance Fabrics – innowacje w zakresie przędzy i tkanin / Bartosz Lassak Primaloft
- 14:00-14:30 Przerwa
- 14:30-15:30 Impregnacja, czyszczenie i utrzymywanie właściwości odzieży, obuwia i akcesoriów outdoorowych w oparciu o produkty marki NIKWAX – warsztaty & pokaz specjalny na basenie
- 15:30-16:30 Lunch
- 16:30 Zakończenie konferencji
Event dla dziennikarzy połączony z testami odzieży i obuwia // 17-19 października 2017
17 października 2017
BLOK KONFERENCJI PRASOWYCH
- 12:00-12:45 Konferencja prasowa MARMOT, sala obrad
- 12:45-13:30 Konferencja prasowa AKU, sala obrad
- 13:30-14:30 Lunch
- 14:30-15:00 Konferencja prasowa PRIMALOFT, sala obrad
- 15:00-16:00 Konferencja prasowa NIKWAX, sala obrad & pokaz specjalny na basenie hotelowym
- 18:30-20:00 Jak pozyskać nowe grupy docelowe w sklepach outdoorowych, dyskusja panelowa ISPO & POLISH OUTDOOR GROUP, sala konferencyjna
18 października 2017
- 8:00-14:00 Trekking na Jaworzynę Krynicką połączony z testami odzieży i butów. Grupę poprowadzi przewodnik Mateusz Tomaszczyk. Partnerzy testów: Marmot, AKU, PrimaLoft
- 14:30-15:30 Lunch
- 15:30-17:30 Relaks w strefie wellness (basen, sauna, jaccuzzi, masaż relaksacyjny)
- 18:30 -20:00 Prelekcja Stefana Glowacza – jednego z najlepszych wspinaczy świata/ Ambasadora marki MARMOT
19 października 2017
- 9:00-15:30 udział w programie seminaryjnym
- 15:30-16:30 Lunch
***
Wszystkie informacje o ISPO ACADEMY, koszty uczestnictwa oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie: www.ispoacademy.pl. Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/128795617752061/
***
ISPO ACADEMY odbywa się pod patronatem i we współpracy z 4outdoor Biznes
Partnerzy
Partner merytoryczny
Partner wspierający
Partnerzy medialni
KOMENTARZE