HomeRynek outdoor

W Wierchomli trwa 6. edycja ISPO Academy w Polsce

Tegoroczna polska edycja ISPO Academy jest intensywniejsza niż w latach ubiegłych, głównie dlatego, że tym razem trwa aż trzy dni. Od wtorku przedstawiciele branży outdoorowej i sportowej oraz dziennikarze są już w Wierchomli i biorą udział w bogatym programie szkoleniowym.

Za nami pierwszy dzień, który głównie przeznaczony był dla dziennikarzy, którzy zapoznali się z nowościami i historią firm-partnerów konferencji: Marmot, Aku, Nikwax oraz PrimaLoft.

Konferencja prasowa marki Marmot – Adam Zych, Jan Schapmann oraz Rafał Ziobro (fot. 4outdoor)

Konferencja prasowa marki Aku z gościem specjalnym – Vittorio Forato (fot. 4outdoor)

Konferencja prasowa marki Nikwax – Michael Vassar oraz Tomasz Kruk (fot. 4outdoor)

Testy marki Nikwax na hotelowym basenie (fot. ISPO)

Konferencja prasowa marki PrimaLoft – Florian Schneiderbanger oraz Bartosz Lassak (fot. 4outdoor)

Wczorajszy dzień zakończył się dyskusją panelową zorganizowaną przez Polish Outdoor Group i ISPO, w której wzięli udział: Piotr Święch (The North Face), Rafał Tyszkiewicz (Columbia), Janusz Pieła (Larix), Bartosz Kuciak (OTCF), Witold Kowalski (WK Profit Consulting), Jerzy Osika (Pro Media), Adam Zych (Raven), Krzysztof Kamiński (POG) oraz Piotr Turkot (POG, 4outdoor). Tematem dyskusji było pozyskiwanie nowych grup docelowych.

Dyskusja panelowa, w której wzięli udział Piotr Święch (The North Face), Rafał Tyszkiewicz (Columbia), Janusz Pieła (Larix), Bartosz Kuciak (OTCF), Witold Kowalski (WK Profit Consulting), Jerzy Osika (Pro Media), Adam Zych (Raven), Krzysztof Kamiński (POG) oraz Piotr Turkot (POG, 4outdoor)

„Każda marka musi sobie sama odpowiedzieć na pytanie, kto jest obecnym i docelowym klientem” – mówił Piotr Święch z The North Face. Prelegenci spróbowali zdefiniować klienta core’owego dla outdooru, zastanowić się jakie grupy mogłyby być nowymi klientami i jak do nich dotrzeć, a także analizowali dynamiczne zmiany konsumenckich zachowań, dużą część rozmowy poświęcając na dominującą rolę mediów społecznościowych.

Środa rozpoczęła się dla dziennikarzy kilkugodzinnym trekkingiem słonecznymi szlakami Beskidu Sądeckiego. Trekking został połączony z testami kurtki Knife Edge marki Marmot oraz butów Climatica Suede GTX marki AKU.

Dziennikarze zdobyli Jaworzynę Krynicką (fot. ISPO)

Podczas trekkingu i testów (fot. ISPO)

Piękne szlaki Beskidu Sądeckiego (fot. Michał Gurgul)

Tymczasem przedstawiciele sklepów outdoorowych i sportowych biorą udział w kolejnym już szkoleniu. Dziś program wypełniony jest po brzegi.

Joanna Biernacka-Goworek wita uczestników ISPO Academy (fot. 4outdoor)

Przed nami jeszcze m.in. wykłady na temat: „Zarządzanie płynnością finansową w firmie sportowej i outdoorowej ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowej rotacji magazynu”, „Budowanie stabilnej relacji sklep-marka jako element zarządzania płynnością finansową w firmie”, „Visual merchandising w liczbach – sposoby mierzenia efektów działań VM”, „Jak zyskać lojalnego klienta – programy lojalnościowe, karty upominkowe oraz inne skuteczne sposoby nawiązywania długotrwałej relacji”, „Event marketing jako skuteczne narzędzie komunikacji”, „Współpraca z podróżnikami w oparciu o testy ekwipunku i sponsoring wypraw”, „Pop-up stores – nowy koncept w sprzedaży detalicznej”, „Wartość dodana w sprzedaży produktów Premium jako argument sprzedażowy”. Późnym popołudniem czeka nas prelekcja wspinacza Stefana Glowacza, a następnie wieczór integrujący uczestników ISPO Academy.

Czwartkowy dzień to seminarium dla producentów-eksporterów oraz warsztaty dla sklepów.

Pełna relacja z ISPO Academy już wkrótce.

***

ISPO Academy odbywa się pod patronatem i we współpracy z 4outdoor Biznes

4outdoor_czarne

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0