Umiarkowanie ciepły początek jesieni służył sklepom biorącym udział w naszym barometrze rynku, co przełożyło się na bardzo dobre wyniki.
We wrześniu sprzedaż była wyższa o 13,7 proc. względem analogicznego miesiąca w 2016 roku (było 10 proc.). Pogoda sprzyjała aktywnościom outdoorowym oraz sprzedaży, podobnie jak początek szkoły, wciąż trwające wakacje dla studentów i sezon urlopowy oraz przygotowania na zmianę aury.
Sieć sklepów INTERSPORT Polska we wrześniu wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 12 814 tys. zł, czyli o 10,7 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 14 357 tys. zł). W ujęciu LFL – na bazie porównywalnych sklepów – sprzedaż rok do roku była mniejsza o 4,1 proc. Spadki wiążą się z wdrażaniem nowego modelu biznesowego.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa, Outlet)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (8 sklepów)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE