HomeRynek outdoor

INTERSPORT Polska: grudzień z dobrymi wynikami

Na bazie porównywalnych sklepów sieć INTERSPORT Polska S.A. osiągnęła w grudniu 2017 roku wzrost sprzedaży o 23,9 proc. w ujęciu LFL, zaś w IV kwartale 2017 roku wzrost obrotów o 20,7 proc. w ujęciu LFL.

W grudniu 2017 roku łączne przychody netto ze sprzedaży wyniosły 22 345 tys. zł, czyli o 6,3 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 21 012 tys. zł), zaś w IV kwartale 2017 roku łączne przychody netto ze sprzedaży wyniosły 50 024 tys. zł, czyli o 6,2 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 47 121 tys. zł).

Narastająco w okresie od stycznia do grudnia 2017 roku sieć INTERSPORT Polska S.A. odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 182 880 tys. zł, czyli o 10,9 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 205 201 tys. zł), zaś w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów obroty roczne były o 3,1 proc. mniejsze rok do roku.

Źródło: INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0