HomeRynek outdoor

Nowy format ISPO dla cyfrowego biznesu sportowego

Cyfrowa transformacja stanowi jedną z sił napędowych przyszłości i zmienia fundamentalnie branżę sportową. ISPO towarzyszy tej zmianie od samego początku poprzez stworzenie nowej platformy dla cyfrowej przyszłości branży sportowej. Platforma ta zostanie uruchomiona podczas targów ISPO Munich, które odbędą się w dniach 28-31 stycznia 2018 r.

Na wystawie „Digitize by ISPO Academy” w Hali A4 goście będą mogli zapoznać się z cyfrowymi koncepcjami, technologiami i potencjałem rynku poprzez uczestnictwo w prezentacjach, seminariach i forach. Od lata 2018 r. platforma zostanie zaprezentowana w większym formacie podczas specjalnej konferencji oraz towarzyszącej jej wystawy.

Cyfrowa transformacja stanowi jedną z sił napędowych przyszłości (fot. ISPO)

Gorący temat: cyfryzacja biznesu sportowego

Produkty sportowe już dzisiaj są cyfrowe. Dobrym przykładem mogą być podgrzewane ubrania z inteligentnymi czujnikami. Inny przykład mogą stanowić kije golfowe, które zapamiętują ponad milion informacji w czasie rzeczywistym, analizują je i przeprowadzają ocenę ruchu ciała, a następnie wysyłają informację zwrotną dla golfisty – pokazuje to kierunek, w którym następuje rozwój. Jednak jest to dopiero początek transformacji, która właśnie zaczęła się w biznesie sportowym.

Handel i przemysł eksperymentują z nowymi technologiami: chcą zrobić wrażenie na klientach dzięki zastosowaniu wirtualnej rzeczywistości lub innowacyjnych technologii, takich jak interaktywne przymierzalnie. Wyzwania stojące przed tymi zmianami są wielkie, a równocześnie możliwości dotarcia do klientów za pomocą nowych metod oraz zapewnienia im niespotykanego doświadczenia obcowania z marką również są olbrzymie. Na tym tle wyraźnie widać, że firmy stoją przed koniecznością zmiany swojej kultury oraz zidentyfikowania nowych pól działania.

Cyfryzacja stanowi szansę dla handlu specjalistycznego

Impreza „Digitize by ISPO Academy”, zorganizowana w ramach ISPO Munich, wskaże kierunek, w którym zabierze nas ta cyfrowa podróż: wydarzenie będzie miało miejsce w styczniu w Hali A4 i będzie miało formę laboratorium przyszłości – będzie to miejsce spotkań dla ekspertów, gości, klientów i partnerów biznesowych, którzy pragną zgłębić zagadnienia związane z cyfrową transformacją. Zainteresowane strony mogą zapoznać się z innowacjami na powierzchni ponad 1000 metrów kwadratowych, gdzie będzie można po raz pierwszy doświadczyć biznesu sportowego w formie interaktywnej. Dodatkowa energia zostanie wygenerowana dzięki panelom dyskusyjnym, prezentacjom oraz programowi Readiness Check: w którym uczestnicy będą mogli sprawdzić na ile ich firmy są przygotowane na nadchodzącą przyszłość. Program będzie dostępny na ISPO.com od już połowy grudnia. Zadbamy również o przyjemną atmosferę – specjalny salon networkingowy zapewni idealne otoczenie dla rozmów i nawiązywania kontaktów.

ISPO wspiera branżę w jej cyfrowej transformacji

ISPO postanowiło odpowiedzieć na wyzwania rewolucji cyfrowej z wyprzedzeniem poprzez zapewnienie biznesom sportowym wsparcia w trakcie procesu transformacji cyfrowej, a w przyszłości poprzez odgrywanie roli niezawodnego partnera w cyfrowej rzeczywistości. „Dzięki swojemu bogatemu portfolio, w którego skład wchodzą m.in. ISPO Munich oraz usługi cyfrowe, takie jak ISPO Open Innovation i ISPO.com, ISPO stanowi wyjątkową ofertę dla specjalistycznych sprzedawców oraz marek. Pozwala im na utrzymywanie kontaktów z partnerami i klientami przez cały rok, dyskutowanie nowych trendów oraz nieustanne poszerzanie swojej wiedzy,” tłumaczy Klaus Dittrich, Prezes oraz Dyrektor Generalny Messe München. „Nasza nowa koncepcja stanowi kolejny logiczny krok. W końcu produkty cyfrowe nie tylko wymagają prezentacji, ale również stworzenia. Umiejscowienie nas w tym wymagającym środowisku oznacza optymalne połączenie inteligentnej komunikacji, e-handlu oraz cyfrowego doświadczenia marki.”

Coroczny szczyt

Jednak cała ta inicjatywna nabierze prawdziwego rozpędu dopiero po zakończeniu ISPO Munich: koncept będzie dalej rozwijany oraz poszerzany, a jego zwieńczeniem będzie konferencja i towarzysząca jej wystawa. Dyskusje, warsztaty, seminaria i wystawy będą skupiać się specyficznie na transformacji cyfrowej we wszystkich obszarach branży sportowej – od zarządzania big data, poprzez produkcję, aż po marketing i sprzedaż. Data corocznego szczytu do spraw cyfryzacji, który odbędzie się w miesiącach letnich, zostanie wkrótce ogłoszona.

Źródło: ISPO Munich

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0