Snow PR zajmie się kompleksową obsługą w zakresie public relations marki Garmin, producenta urządzeń wykorzystujących system nawigacji satelitarnej i rozwiązań stosowanych w motoryzacji, lotnictwie i branży marine, a także przeznaczonych dla osób prowadzących aktywny styl życia, miłośników sportów outdoorowych i fitness.
Agencja odpowiedzialna będzie za realizację strategii komunikacji Garmin w Polsce, w tym relacje z mediami, koordynację testów produktów, współpracę ze sportowcami i organizatorami wydarzeń oraz obsługę kanałów social media marki.
Specjalizujemy się w działaniach komunikacyjnych i organizacji eventów dla marek kierujących swoje produkty do miłośników aktywnego i zdrowego stylu życia, outdooru oraz sportów akcji. Marka Garmin od 2 lat jest partnerem projektów realizowanych przez Snow PR. W tym roku została sponsorem tytularnym organizowanego przez nas od 15 lat Winter Sports Festival. Cieszymy się z poszerzenia zakresu współpracy i dołączenia marki Garmin do grona klientów, którym zapewniamy stałą obsługę public relations – komentuje Andrzej Lesiewski, Managing Director Snow PR.
Projekt realizować będą Katarzyna Kiełbasińska i Aleksandra Jarosz. Zespołem pokieruje Jacek Będkowski.
Więcej informacji znaleźć można na stronach:
Informacja Snow PR
KOMENTARZE