HomeRynek outdoor

GORE-TEX® INFINIUM™ – nowa marka od Gore

W. L. Gore & Associates rozszerza swoje portfolio poza grupę produktów związanych jak dotąd wyłącznie z wodoodpornością i paroprzepuszczalnością. Zupełnie nowa technologia ukaże się pod marką GORE-TEX® INFINIUM™ i będzie dostępna już jesienią tego roku.

Dla marki jest to poważny krok, początek nowego etapu w jej, liczącej już ponad 40 lat, historii. Można powiedzieć, że Gore po raz pierwszy wychodzi poza strefę swojego komfortu – produkty wodoodporne.

Korzystając z doświadczenia zgromadzanego przez lata przez zespół ekspertów oraz nowoczesnego zaplecza technicznego, marka Gore, jesienią 2018, wprowadzi na rynek brand GORE-TEX® INFINIUM™. Nowość ta uzupełni dotychczasową kolekcję materiałów i technologii o produkty związane z zapewnieniem komfortu i ciepła, a nie tylko nieprzemakalności. W ramach współpracy z wybranymi producentami odzieży oraz obuwia outdoorowego Gore wprowadzi nową markę w czterech obszarach:

  • GORE-TEX® INFINIUM™ THERMIUM™ footwear – obuwie
  • GORE-TEX® INFINIUM™ Soft-Lined Shells – materiały zewnętrzne o miękkiej podszewce
  • GORE-TEX® INFINIUM™ Insulated Garments – odzież ocieplana
  • GORE-TEX® INFINIUM™ Stretch Gloves – rękawice stretchowe

GORE-TEX® INFINIUM™ dołączy do marki Gore, aby zapewnić naszym klientom jeszcze większy wybór materiałów i technologii – komentuje Christian Langer, szef międzynarodowego działu sprzedaży i marketingu Gore – Umożliwi to tworzenie butów zimowych, ciepłych i komfortowych, o dotąd niespotykanym i smukłym wyglądzie lub przyjemnych w dotyku i ciepłych rękawic, w których bez problemu będziemy mogli korzystać ze smartphonów – dodaje.

Marka Gore wiele energii i czasu poświęca nie tylko badaniom laboratoryjnym, ale również zbieraniu informacji na temat zmieniających się nieustanie potrzeb klientów. Jednym z zaobserwowanych trendów jest rosnąca grupa użytkowników odzieży i obuwia outdoorowego, którzy nie są zainteresowani jednym, konkretnie określonym rodzajem aktywności, takiej jak trekking, wspinaczka czy narciarstwo. Bardziej zależy im na częstym i komfortowym spędzaniu czasu na świeżym powietrzu podczas różnego typu zajęć, a także w życiu codziennym. GORE-TEX® INFINIUM™ będzie zaadresowana również do tych właśnie osób.

Wprowadzenie na rynek  GORE-TEX® INFINIUM™ jest jednym z kamieni milowych w historii naszej firmy. Dołączając nową markę pokazujemy klientom jeszcze więcej innowacyjnych produktów, aby mogli podążać za swoją pasją, niezależnie od tego czy jadą na wyprawę w Himalaje, czy na rowerze do pracy. Chcemy pokazać, że rozwijamy się wspólnie z naszymi partnerami i jesteśmy otwarci na przyszłość i nowe wyzwania jakie ze sobą niesie – podkreśla Langer.

Produkty wykorzystujące GORE-TEX® INFINIUM™ opatrzone będą nowym, białym logo marki i będą dostępne w wybranych punktach sprzedaży. Gore podkreśla również, iż równolegle pracuje, aby nieustanie ulepszać i wprowadzać innowacje w swoich produktach wodoodpornych, które będą nadal dostępne i oznaczone tradycyjnym czarnym logo.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0