Sieć INTERSPORT otrzymała prestiżowy tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2018” za najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie jakoscobslugi.pl i w badaniu CAWI oraz wyróżniła się na tle średnich wyników w swojej branży.
Polski Program Jakości Obsługi zbiera opinie konsumentów przez 365 dni w roku za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Tegoroczna edycja trwała od 01.12 2016 do 30.11 2017 roku. W tym czasie zebranych zostało 139 256 opinii z całego kraju.
Znak „Jakości Obsługi” rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi. W kontaktach z personelem klienci doceniają zachowanie i kompetencje pracowników.
Poziom zadowolenia klientów w Polsce wciąż rośnie. W 2017 roku wskaźnik jakości obsługi osiągnął najwyższy dotychczas wynik – 77,9 proc. Oznacza to, że aż 4 na 5 klientów jest zadowolonych z praktykowanych standardów obsługi.
Źródło: INTERSPORT Polska
KOMENTARZE