Projekt Chiruca EXPEDITION to nie lada gratka dla tych, w których drzemie podróżnicza pasja. Każdy obieżyświat wie, że skompletowanie dobrego ekwipunku przed wyjazdem, to spora część sukcesu. Właśnie z tego powodu hiszpańska marka Chiruca wyposaży aż 20 wypraw w swoje niezawodne buty. Jeśli więc planujecie wakacyjne wycieczki lub dłuższą wyprawę – koniecznie dowiedzcie się, jak dołączyć do projektu.
Kilka słów o Chiruce
Historia marki sięga czasów… I wojny światowej. Pewien hiszpański szewc stworzył prototyp buta, a w niedługim czasie otworzył fabrykę, nadając firmie nazwę Chiruca – pochodzącą od zdrobnienia imienia jego żony. Wtedy obuwie tej marki nosiło ok. 80% Hiszpanów! Dziś eksportuje swoje produkty do ponad 40. krajów i pozostaje jednym z liderów rynkowych. Korzystając ze sprawdzonych technologii i materiałów najlepszej jakości, a także dzięki pracy rąk prawdziwych rzemieślników, może poszczycić się zaufaniem klientów i wciąż umacnia swoją pozycję. Jej bogata oferta pozwala dobrać odpowiednie obuwie, niezależnie od rodzaju ulubionej aktywności – eksploracji turystycznych szlaków, miejskich wycieczek, biegania czy bushcraftu. Różnorodne produkty podzielone m.in. na linie: Trekking, Multifunction, Trail running, Travel czy Hunting w szerokiej gamie rozmiarów i kolorów, zaspokoją potrzeby każdego, kto ceni aktywny wypoczynek.
Kto może wziąć udział w projekcie?
W projekcie może wziąć udział każdy, kto lubi wojaże. Wyjątkowe jest to, że w Chiruca EXPEDITION to uczestnicy ustalają zasady – styl i cel podróży są dowolne, szanse na wygraną mają zarówno ci, którzy podróżują w pojedynkę, jak i z rodziną czy dużą grupą przyjaciół. Jak narodził się pomysł projektu? Pomysł na Chiruca EXPEDITION pojawił się jakiś czas temu, kiedy z jednej strony zastanawialiśmy się jak uczcić 20-lecie obecności marki Chiruca w Polsce, a z drugiej strony określaliśmy zasady sponsorowania zespołów, które prosiły nas o wyposażenie ich w buty. Chcieliśmy także przypomnieć, że Chiruca to nie tylko buty trekkingowe, stąd brak wymogu jakiegoś określonego rodzaju aktywności – najważniejszy jest fajny pomysł na „wyjście z domu”. Bardzo się cieszymy, że kolejna grupa użytkowników będzie mogła przekonać się o niezawodności butów Chiruca w każdych okolicznościach – opisuje Paweł Manicki, dystrybutor marki Chiruca w Polsce.
Póki co do rywalizacji stanęło 6 ekip, a ich plany są naprawdę zróżnicowane: przemierzenie szlaku Continental Divide Trail w USA, trekking na Jabal Toubkal, odwiedzenie 46 stolic Europy, wyprawa szlakiem przyjaźni, odwiedzenie najciekawszych włoskich Via Ferrat oraz zdobycie Kazbeku i Elbrusa. Uczestników ogranicza tak naprawdę jedynie wyobraźnia, mają więc spore pole do popisu. Organizatorzy liczą na to, że do końca maja zgłoszą się również podróżnicy, którzy planują krótsze wypady czy wycieczki po Polsce. Przy takim zróżnicowaniu pomysłów rywalizacja nabierze rumieńców, a walka o wygraną zapowiada się naprawdę interesująco. Tym bardziej, że zwyciężyć może zarówno pomysł zwiedzenia Radomia, jak i podróż dookoła świata. Jak to możliwe?
Szczegóły projektu
Cały projekt Chiruca EXPEDITION został podzielony na 4 roczne edycje – w każdej z nich nagrodzonych zostanie aż 5 wypraw. By wziąć udział w trwającej właśnie pierwszej odsłonie, należy zgłosić się do 31.05.2018. By to zrobić, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie www.chiruca.pl w zakładce Chiruca EXPEDITION, można też przesłać go bezpośrednio na adres biuro@pmdystrybucja.pl. Kontakt jest możliwy również przez fanpage na Facebooku @ChirucaOutdoorPL. W czerwcu zostanie wyłonionych 5 wypraw, które otrzymają wsparcie w 2018 roku. Część z nich wybierze jury, jednak o wygranej pozostałych zdecyduje ilość reakcji na Facebooku – dlatego właśnie szanse wszystkich wypraw są wyrównane.
Wraz z nadejściem wiosny w głowach wielu osób krystalizują się plany wyjazdów. Z szaf wyciągamy plecaki, śpiwory, namioty i cały potrzebny ekwipunek. Wsiadamy na rowery, do pociągów, samolotów i aut. W podróży komfort jest bardzo ważny, nie można więc zapomnieć o wygodnych i niezawodnych butach – by je zdobyć, wystarczy zgłosić swój udział w projekcie Chiruca EXPEDITION!
Patronami medialnymi Chiruca Expedition zostali: miesięcznik Poznaj Świat, Magazyn Góry oraz Magazyn Turystyki Górskiej N.P.M.
Szczegóły i regulamin: http://chiruca.pl/content/23-ChirucaEXPEDITION.
Informacja prasowa
KOMENTARZE