Szczyt ISPO Digitize Summit odbędzie się w dniach 28-29 czerwca 2018 roku w Internationales Congress Center w Monachium. Prelekcje będą prowadzone przez najlepszych światowych ekspertów ds. cyfryzacji, którzy wykażą w jaki sposób nowe działania mogą przynieść wymierne korzyści branży outdoor.
Günther Althaus (ANWR Group), Roland Auschel (adidas), Stefan Mennerich (FC Bayern München), Giulio Montemagno (AmazonPay Europe), Peter Schwarzenbauer (BMW), Nils Stamm (Deutsche Telekom), Philipp Roesch-Schlanderer, (eGym), Robert Scoble (technology blogger) oraz prof. Bernd Thomsen (Thomsen Group International): pierwszy szczyt ISPO Digitize Summit zacznie się 28. czerwca w Monachium, a prelekcje będą prowadzone przez najlepszych światowych ekspertów. To dwudniowe wydarzenie zostało zaprojektowane z myślą o sportowych sprzedawcach detalicznych, markach oraz całej branży sportowej. Szczyt ma szansę stać się inspiracją do wykorzystania przełomowych okazji, które cyfryzacja może przynieść ich firmom.
Jeśli branża sportowa chce pozostać konkurencyjna, będzie musiała zidentyfikować wszelkie istotne trendy oraz zacząć czerpać z nowego potencjału do rozwoju: cyfryzacja będzie odgrywać w tym procesie kluczową rolę. Równocześnie oczekiwania i potrzeby konsumentów stają się coraz istotniejsze.
Wiedza o tym, co myślą konsumenci i co ich pociąga, jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Podczas swojej prelekcji amerykański bloger technologiczny, Robert Scoble, skupi się na przyszłości i przyjrzy się konsumentom z roku 2020. Omówi sposoby, jakimi firmy mogą odpowiednio służyć swoim przyszłym klientom oraz optymalnie przygotować się do robienia z nimi interesów.
Giulio Montemagno, dyrektor zarządzający AmazonPay Europe, będzie mówił o nowych systemach płatności i możliwościach, które z sobą niosą. ZałożycieleGym, Philipp Roesch-Schlanderer, pragnie swoją prezentacją zainspirować innych. Poprzez swoje wizjonerstwo oraz innowacyjność firma eGym zdołała wprowadzić cyfrowe innowacje do branży fitness oraz stworzyła nowe usługi dla klientów. Szczyt ISPO Digitize Summit pokaże uczestnikom, w jaki sposób technologie cyfrowe mogą być wykorzystane do zyskania lojalności klientów, obsługi konsumenta, dokonywania płatności oraz tworzenia nowych rodzajów doświadczeń w punkcie sprzedaży.
Szczyt ISPO Digitize Summit odbędzie się w dniach 28-29 czerwca 2018 roku w Internationales Congress Center w Monachium.
Najważniejsze punkty programu oraz inne informacje o prelegentach oraz wydarzeniu są dostępne online.
KOMENTARZE