Choć targi OutDoor przenoszą się do Monachium, na terenie Messe Friedrichshafen powstanie nowe wydarzenie skierowane do detalistów naszej branży. W dniach 17 – 19 września 2019 odbędą się targi – “OUTDOOR Friedrichshafen – the trade fair for retail!”.
Organizatorzy targów OUTDOOR Friedrichshafen chcę skoncentrować się na tematyce związanej z głównym nurtem outdooru (tzw. corowych aktywnościach) oraz skierować swoją ofertę wyłącznie do specjalistycznych detalistów.
Po stronie wystawców mają znaleźć się małej i średniej wielkości marki i producenci, które według organizatorów stanowią nieodzowną siłę, która zapewnia różnorodność i innowacyjność w naszej branży.
Podobnie uzasadniony jest termin nowych targów, ustalony poza typowymi sezonami sprzedażowymi, który ma na celu umożliwić odwiedziny targów również małym sklepom specjalistycznym, zarządzanym na co dzień przez właścicieli. Tarki OUTDOOR Friedrichshafen odbędą się po raz pierwszy w dniach 17 – 19 września 2019.
Organizatorzy podkreślają dogodne i atrakcyjne otoczenie targów, równocześnie wskazując, że jest to punkt centralny regionów górskich Niemiec, Austrii oraz Szwajcarii.
Aby zachęcić do uczestnictwa w nowym wydarzeniu, organizatorzy zapowiadają nową formułę i format targów, a także dodatkowe korzyści, takie jak stoiska w przystępnych cenach czy darmowe przekąski i posiłki w halach targowych dla wystawców i odwiedzających.
Jak widać targi nad Jeziorem Bodeńskim nie przeszły jeszcze do historii. Czy jednak nowa formuła skusi polskich wystawców lub detalistów? Czy może OUTDOOR Friedrichshafen stanie się wydarzeniem bardziej lokalnym, skierowanym do krajów alpejskich?
Michał Gurgul
źródło: The OUTDOOR Friedrichshafen Team
KOMENTARZE