Otwarcie salonu 4F w nowej Galerii Młociny w Warszawie

Od 23 maja miłośnicy sportu i aktywności fizycznej, będą mogli zrobić zakupy w sklepie 4F w Galerii Młociny w Warszawie. Salon został zaprojektowany i urządzony w nowoczesnym, inspirowanym stylem industrialnym koncepcie, a dzięki powierzchni 530 m2 będzie jednym z największych sklepów 4F w kraju.

Salon 4F w Galerii Młociny w Warszawie (fot. 4F / OTCF)

Sklep 4F o powierzchni 530 m2 będzie częścią Alei Mody. W przestronnych, szklanych witrynach o wysokości 7,5 m prezentowane będą najnowsze kolekcje. W salonie 4F dostępne będą kolekcje sportowe oraz sportstylowe, dziecięca kolekcja 4F Junior, a także linia 4F PRO team dedykowana osobom trenującym jak profesjonaliści. Nie zabranie również kolekcji specjalnych m.in. kolekcji tenisowej przygotowanej we współpracy z tenisistą i Ambasadorem 4F, Łukaszem Kubotem. Ważnym elementem sklepu będzie również ściana prezentująca wszystkie modele i kolory obuwia dostępnego w 4F.

Sportowy charakter marki 4F wyrażony zostanie poprzez wykorzystanie materiałów takich jak stal i drewno, kojarzących się z przestrzenią siłowni oraz kompozycji manekinów w dynamicznych, biegowych pozycjach.

Salon 4F w Galerii Młociny w Warszawie (fot. 4F / OTCF)

Katarzyna Sepielak, Kierownik Działu Architektów w spółce OTCF, właściciela marki 4F:

Nowy salon 4F w Galerii Młociny zaprojektowaliśmy zgodnie z najnowszymi trendami, koncentrując się na wygodzie naszych Klientów. We wszystkich sklepach 4F opracowanych zgodnie z nowym konceptem, tkanka meblowa i kolorystyka sklepu stanowią tło dla ekspozycji produktów. W sklepie 4F w Galerii Młociny wzbogaciliśmy je o nowoczesne rozwiązania oświetleniowe podkreślające sportowy charakter marki. Przestrzenne struktury świetlne prowadzą od witryny w głąb sklepu, przyciągając swoją futurystyczną formą. Współgra z nimi kompozycja manekinów w strefie wejścia. Zadbaliśmy również o czytelne strefy zapewniające komfort zakupowy stałym klientom oraz zachęcające nowych do poszukiwań produktów odpowiadających ich potrzebom.

Sklep w Galerii Młociny jest jednym z niewielu sklepów w sieci 4F, zlokalizowanych w strefie wysokich witryn. Niestandardowe witryny stwarzają ogromne możliwości aranżacyjne dla marki. „Neonowe” hasła MAKE YOUR MOVE i MAKE YOUR WAY to nowy pomysł na komunikację marketingową. Są one uzupełnieniem krat z podświetlanymi grafikami, które stanowią standardowy element aranżacji witryn w 4F. W przestrzeni witryny niedostępnej dla klienta pojawiła się stała geometryczna dekoracja oraz trójwymiarowa struktura oświetleniowa.

Informacja prasowa OTCF

COMMENTS

WORDPRESS: 0