Justyna Gościńska dołączyła do zespołu OTCF i objęła stanowisko Dyrektor Marketingu. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację globalnej strategii marketingowej i komunikacyjnej marki 4F w Polsce i na rynkach zewnętrznych oraz za marketing pozostałych marek z portfolio OTCF.
***
Do obowiązków Justyny należeć będzie opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla wszystkich marek z portfolio OTCF – 4F, 4F Junior, Outhorn, 4Faces, Everhill oraz Under Armour, którego OTCF jest dystrybutorem od 2019 roku.
Justyna Gościńska posiada 16-letnie doświadczenie w marketingu, produkcie i zakupach w branży sportowej i modowej. Praktykę zawodową rozpoczynała w Go Sport, gdzie zarządzała zespołem kupieckim. Przez blisko 10 lat związana była z Levi Strauss & Co., odpowiadając za wizerunek i sprzedaż produktów Levi’s w krajach Europy Wschodniej. Następnie pełniła funkcję Dyrektor Marketingu na ponad 40. rynkach – w Europie Wschodniej, Północnej Afryce i Środkowym Wschodzie. Przez ostatnie 3 lata zarządzała marketingiem w Monster Energy, gdzie odpowiadała najpierw za działania marketingowe w krajach Europy Wschodniej, a następnie w krajach Europy Centralnej i Wschodniej, zarządzając ponad 100-osobowym zespołem.
Jest absolwentką Oxford Brookes University (MBA). Ukończyła warszawską AWF oraz Zarządzanie marką na rynku mody na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest również coachem i członkiem ICC.
Marka 4F posiada ponad 200 sklepów w Europie: w Polsce, Czechach, Rumunii, na Litwie, Łotwie, Słowacji, a także w Azji: w Tajlandii i Japonii. Ponadto, w 2019 roku marka 4F uruchomiła sprzedaż online w Indiach. Produkty 4F dostępne są w 42 krajach poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej.
Informacja prasowa OTCF
KOMENTARZE
Pani Justyna chyba skończyła Wyższą Szkołą Zarządzania, którą ma akredytację Oxford Brookes University. To są dwie zupełnie inne rzeczy.