HomeRynek outdoorNowości z rynku

Crag Sport – zmiany w portfolio

Firma Crag Sport, obecna na rynku outdoorowym od ponad sześciu lat informuje o kilku zmianach w swoim portfolio, jakie nastąpią w najbliższym sezonie sprzedażowym – jesień/zima 2019 i wiosna/lato 2020.

W wyniku przejęcia globalnej dystrybucji produktów amerykańskiej marki Climb On przez firmę Black Diamond, w ofercie krakowskiej firmy pojawią się kremy i kosmetyki dedykowane dla wspinaczy. Podobna sytuacja miała miejsce w ubiegłym roku, kiedy to Black Diamond stał się właścicielem austriackiej marki PIEPS.

Climb On jest pierwszą firmą, która wprowadziła na rynek preparaty dla osób uprawiających intensywny trening wspinaczkowy. Wszystkie komponenty wchodzące w skład kosmetyków są w 100% naturalne, wolne od składników syntetycznych i GMO. Produkty Climb On pojawią się na platformie B2B Black Diamond już we wrześniu tego roku. Można je również zamówić na sezon S20, zyskując dodatkowe rabaty.

W związku z nabyciem przez Oberalp Group marki Evolv, obecny dystrybutor będzie prowadził sprzedaż butów do końca bieżącego roku. Od wiosny 2020 całościową obsługą marki zajmie się Oberalp Polska. Firma Crag Sport rozwijała skutecznie markę od września 2014 roku sprzedając w ostatnich latach średnio 1200 par rocznie.

Dotychczasowy przedstawiciel stworzył najliczniejszy zespół ambasadorów marki butów wspinaczkowych – Evolv Team, składający się z siedmiu zawodników. Dzięki staraniom Gosi Rudzińskiej, odpowiedzialnej za marketing i PR w firmie Crag Sport, zdjęcia polskich zawodników pojawiły się kilkakrotnie w katalogach amerykańskiej marki.

Wiosną tego roku Crag Sport uruchomił własną platformę B2B, na której znalazły się wszystkie marki dystrybucyjne firmy: Gerber, Exped, TicketToTheMoon, Fritschi, Sterling oraz marka własna Kubek Polski. Jesienią tego roku do B2B zostaną dodane również produkty marki Hydro Flask, sprzedawane dotychczas na zasadach agencyjnych. Jak wskazują właściciele firmy:

Platforma B2B ma ułatwić naszym klientom domawianie produktów o stosunkowo małej wartości w ramach kilku marek.

Poza zmianami w portfolio, firma Crag Sport prężenie rozwija współpracę z ambasadorami
i sportowcami. W tym momencie współpracuje aż z 10 utalentowanymi wspinaczami (Piotr Schab, Gosia Rudzińska, Aleksandra Mirosław, Adrian Chmiała, Ida Kupś, Kacper Tekieli, Wojtek Pełka, Jan Kuczera, Stefan Madej i Michal Gercak). Do grona ambasadorów dołączył ostatnio mjr rez. Wojciech Zacharków „Zachar” specjalizujący się w szkoleniu przyszłych komandosów oraz prowadzący w telewizji Discovery program „Granice wytrzymałości Zachara”. W najbliższym sezonie wiosennym Crag Sport zamierza rozpocząć również współpracę z jednym z czołowych biegaczy górskich w Polsce.

Aktualna oferta Crag Sport-u składa się z 4 marek agencyjnych: Black Diamond, Gregory, ClimbOn, PIEPS, 6 marek dystrybucyjnych: Gerber, Exped, TTTM, Fritschi, Sterling, Hydro Flask oraz jednej marki własnej Kubek Polski. Po dwóch sezonach Crag Sport kończy współpracę z producentem batonów energetycznych Chimpanzee Natural Nutrition.

Informacja firmy Crag Sport

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0