HomePrasa outdoorowa

Outdoor Magazyn poszerza dystrybucję

Jesienny numer Outdoor Magazynu spotkał się z ciepłym przyjęciem czytelników. Jego sprzedaż rozpoczęła się w październiku w sieci Empik. W tym tygodniu czasopismo pojawiło się również w punktach prasowych Relay oraz Inmedio. To jedyne tego typu czasopismo na polskim rynku.

Ósmy numer magazynu prezentowaliśmy z początkiem jesieni:

Dzięki dalszemu rozwojowi projektu i poszerzeniu dystrybucji o nowe punkty sprzedaż (Relay i Inmedio) Outdoor Magazyn ma szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w tym osób, które nie śledzą na co dzień portali i mediów społecznościowych związanych z szeroko pojętym outdoorem.

Tematyka magazynu jest szeroka, tak jak szerokie jest spektrum aktywności outdoorowych. Przedstawiane w czasopiśmie tematy mają za zadanie inspirować, zachęcać do ruchu, aktywności na świeżym powietrzu. Z jednej strony są to treści specjalistyczne (jak poradniki czy testy), z drugiej (relacje, wywiady) artykuły „miękkie”, zachęcające do eksploracji nowych obszarów i pokazujące, że „wszystko jest dla ludzi”.

Okładka jesiennego numeru Outdoor Magazynu

Z naszych obserwacji wynika, że w dzisiejszych czasach coraz więcej osób decyduje się uprawiać „dziesięciobój”, wychodząc może z założenia, że życie jest za krótkie, a świat zbyt ciekawy, by poświęcić się w całości jednemu zajęciu. Oczywiście są i tacy, pasjonaci konkretnej aktywności lub dwóch, którzy informacji czy inspiracji szukać będą w prasie oraz na portalach o bardziej sprecyzowanej i węższej tematyce (np. wspinanie.pl, Góry, Pure Powder, Magazyn Szosa, Bieganie.pl).

Outdoor Magazyn natomiast ma za zadanie promować outdoor wśród tych pierwszych. Są to osoby dojrzałe, rozpoczynające poważną pracę, zakładające rodziny, a także młodsi i starsi, mniej wyczynowi miłośnicy przygód. W dużej mierze to osoby świadome problemów ekologicznych, ceniące zdrowy styl życia – dlatego też w magazynie podkreślamy znaczenie tych kwestii.

Kolejny, zimowy numer OM ukaże się na początku stycznia. Przygotowujemy wiele ciekawych i oryginalnych materiałów, skupiając się na zimowych aktywnościach. Nie zabraknie poradników, wywiadów, relacji oraz stałych elementów magazynu. Największymi niespodziankami będzie z pewnością główny wywiad numeru oraz Pocztówka od Fotografa – póki co te informacje zachowamy jednak w tajemnicy.

9. numer ukaże się w sprzedaży co najmniej w trzech sieciach: Empik, Relay, Inmedio. Działania promocyjne i próby poszerzenia grona czytelników trwają nieustannie i przynoszą efekty. W związku z tym zapraszamy do współpracy.

Jeśli uznacie, że tematyka i filozofia magazynu jest spójna z Waszą ofertą, dajcie znać. Sprawami reklamy zajmuje się:

  • Wydawca: Piotr Turkot – pt@4outdoor.pl

Jeśli macie pomysł na inne wspólne działania, bliski jest Wam cel edukacyjny naszej outdoorowej społeczności lub chcecie zaangażować się w działania ekologiczne, prosimy o kontakt:

  • Redaktor Naczelny: Michał Gurgul – mg@4outdoor.pl

Najbliższa okazja do spotkania się twarzą w twarz nadarzy się już wkrótce, w dniach 5-8 grudnia podczas Krakowskiego Festiwalu Górskiego. Jeśli chcecie porozmawiać, zapraszamy.

Michał Gurgul
4outdoor Biznes, Outdoor Magazyn

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0