HomeImprezy outdoor

Altogether to Munich

ATM to nowy program targów ISPO MUNICH skierowany do wystawców, a także ich dystrybutorów i partnerów handlowych — zarówno zagranicznych, jak i krajowych. Jego celem jest zapewnienie możliwie jak największego zwrotu z inwestycji, jaką jest udział w targach w charakterze wystawcy.

rys. ISPO

To bezpłatne narzędzie internetowe umożliwia prostą wysyłkę zaproszeń na targi, na stoisko wystawcy, do aktualnych klientów, jak również potencjalnych partnerów handlowych.

Dzięki ATM wystawca ma również możliwość zautomatyzowanego umawiania spotkań oraz zarządzania nimi, w tym modyfikowania informacji o dostępności w każdym dowolnym momencie. Zapewnia to sporą oszczędność czasu, polepsza jakość komunikacji pomiędzy marką a jej partnerami handlowymi, zwiększa zasięg oddziaływania przekazu firmy/marki, a także angażuje cały zespół w proces kojarzenia partnerów.

Więcej na:

Redakcja / materiały ISPO

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0