HomeImprezy outdoor

Polskie akcenty na targach ISPO Munich

Po raz kolejny Polish Outdoor Group, czyli stowarzyszenie zrzeszające firmy outdoorowe, pojawi się na targach ISPO Munich 2020 wraz ze stoiskiem informującym o polskim rynku outdoorowym, a także z tzw. POG Lounge (tym razem o powierzchni prawie 100 m2), miejscem spotkań i networkingu polskich oraz międzynarodowych przedstawicieli branży outdoorowej i sportowej.

Projekt stoiska POG wykonany przez Ars Studio

Oprócz kawiarenki z doskonałą kawą oferowaną przez polską palarnię HAYB Speciality Coffee z Warszawy, strefy do spotkań oraz strefy hamakowego odpoczynku po intensywnym dniu targowym, w ramach POG LOUNGE zostanie zaprezentowana także wyjątkowa ekspozycja najbardziej innowacyjnych produktów outdoorowych i sportowych zaprojektowanych oraz wykonanych przez najlepsze polskie marki.

Projekt pod nazwą TOP OUTDOOR & SPORTS INNOVATIONS FROM POLAND realizowany jest pod egidą Polish Outdoor Group w ramach promocji polskich przedsiębiorstw outdoorowych i sportowych na rynkach zagranicznych. W ekspozycji udział weźmie 10 polskich marek, wybranych przez stowarzyszenie w oparciu o kryterium innowacyjności przy zachowaniu funkcjonalności produktu, technologii użytej do jego produkcji, a także zastosowanych surowców i rozwiązań.

W gronie uczestników projektu znajdą się oczywiście firmy wystawiające się na targach ISPO oraz innych międzynarodowych imprezach sportowych od wielu lat, takie, których produkty zdobywały w przeszłości rozmaite nagrody i wyróżnienia. Obecne będą także nowe marki, dopiero rozpoczynające działalność na rynku międzynarodowym. Takiej wspólnej prezentacji najlepszych polskich produktów outdoroowo-sportowych, będącej zarazem doskonałą promocją polskiej branży outdoorowej, nie było jeszcze na żadnych targach. Będzie to zatem wydarzenie bez precedensu.

TOP OUTDOOR & SPORTS INNOVATIONS FROM POLAND to miejsce, którego na targach ISPO 2020 w Monachium po prostu nie można przegapić.

Wśród eksponowanych produktów znajdą się śpiwory, hamaki, funkcjonalna bieli- zna termiczna, skarpety techniczne, okulary do sportów outdoorowych oraz gogle narciarskie, naturalne kosmetyki do pielęgnacji skóry podczas uprawiania sportów outdoorowych, jak również narty typu freeride, wiązania skiturowe, odzież ochronna do uprawiania sportów ekstremalnych, plecaki i kamizelki z innowacyjnym systemem ochrony antylawinowej oraz systemy do przechowywania nart w wypożyczalniach i sklepach narciarskich.

Stoisko POG oraz POG LOUNGE wraz z ekspozycją TOP OUTDOOR & SPORTS INNOVATIONS FROM POLAND będzie można odwiedzić w jednej z głównych hal outdoorowych, hali A3, stoisko nr 122.

Z pełnym portfolio produktów marek uczestniczących w projekcie będzie można zapoznać się także na indywidualnych stoiskach poszczególnych firm zlokalizowanych w halach B3, B4, B5, B6 oraz A3 (patrz lista polskich wystawców).

Wokół stoiska POG zlokalizowana jest także rekordowa pod względem liczby uczestników oraz wielkości wynajętej powierzchni Polish Outdoor Village, w skład której wchodzi 9 polskich firm, prezentujących swoją ofertę na blisko 200 m2. Wśród firm zlokalizowanych w Polish Village znajdą się takie marki jak: 4 FUN Chusty Wielofunkcyjne, AURA, Fjord Nansen, Kołderka, Lesovik, Milo, Montano, Pajak, Pracownia Alpinistyczna Małachowski.

TOP OUTDOOR & SPORTS INNOVATIONS FROM POLAND:

  • AEROSIZE
  • BRUBECK
  • COMODO Technical Socks
  • GOGGLE Pro Active Eyewear
  • LESOVIK
  • MAJESTY SKIS
  • MANASLU OUTDOOR
  • PAJAK
  • QBL SYSTEMS
  • XBRAVE Protection

Redakcja / materiały ISPO

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0