Firma OTCF, właściciel popularnej marki sportowej 4F ogłosił w minioną sobotę swoje wsparcie dla największego szpitala zakaźnego w Polsce. Igor Klaja, prezes 4F poinformował również, że marka przekaże 20 proc. obrotów sklepu internetowego na pomoc dla szpitala MSWiA w Warszawie. Ponadto firma rozpoczyna dzisiaj produkcję maseczek ochronnych i fartuchów dla lekarzy.
OTCF przekazał już do szpitala za darmo 300 par gogli narciarskich, które będą wykorzystywane przez lekarzy jako okulary ochronne. Kolejnym krokiem jest przekazanie 20 proc. obrotu sklepu internetowego (który cały czas działa) na zakupów środków ochronnych i lekarstw potrzebnych w szpitalu MSWiA w Warszawie.
To szpital jako pierwszy zwrócił się z prośbą o pomoc do OTCF. Okulary ochronne były pierwsze na liście, jednak na tym nie koniec. Prezes OTCF zapytał jakie są pozostałe potrzeby. Okazało się, że brakuje również fartuchów i maseczek ochronnych. Igor Klaja w wywiadzie dla Onet.pl:
Chcieliśmy kupić szpitalowi maseczki i rękawiczki, ale nie ma gdzie. Usłyszeliśmy, że jest zapotrzebowanie na fartuchy oraz ochronę na buty – pomyśleliśmy więc, że sami możemy je zrobić. Mamy dostępną niewielką szwalnię, sprawdziliśmy nasze możliwości i możemy działać. Sytuacja jest dynamiczna, potrzebujemy jeszcze ustalić kilka szczegółów z odpowiednimi instytucjami, ale już w poniedziałek chcemy zacząć produkcję. Jestem bardzo dumny z tego, że pomysły dotyczące wykorzystania szwalni, materiałów oraz zasobów proponują sami nasi pracownicy, widzący bieżącą sytuację. Jeśli okaże się, że możemy się przydać z naszymi możliwościami w inny sposób, też będziemy się angażować.
Igor Klaja podkreślał, że jest to trudny czas i wzajemna pomoc jest bardzo ważna – na tym polega społeczna odpowiedzialność biznesu.
Dodatkowo 4F udostępni na swojej stronie darmowe treningi prowadzone przez ambasadorów marki, które w aktualnej sytuacji mają pomóc ludziom dbać o zdrowie i odporność.
Igor Klaja, prezes marki 4F:
Michał Gurgul
źródło: 4F, echodnia.eu, Onet
KOMENTARZE