HomeRynek outdoor

Koronawirus a straty polskiej branży outdoor – ankieta Polish Outdoor Group

Kryzys związany z koronawirusem nie odpuszcza. Mimo wprowadzonej dzisiaj rządowej „Nowej normalności” oraz dwóch etapów „Tarczy antykryzysowej” droga do wznowienia handlu, usług i działalności jest jeszcze daleka, jeszcze dalsze są perspektywy powrotu do poziomu sprzed kryzysu (pojawiają się szacunki, że może to potrwać 1-2 lata…). Warto zatem poznać obecny stan branży – jednym z narzędzi jest ankieta przygotowana przez stowarzyszenie Polish Outdoor Group.

W komunikacie opublikowanym w grupie dyskusyjnej na Facebooku „Koronakryzys a Outdoor”:

Jeśli jesteś związany z branżą outdoorową, to gorąco zapraszamy i zachęcamy Cię do wypełnienia ankiety – (wystarczą 3 minuty!) Staramy się w ten sposób zebrać informacje na temat kondycji firm w czasie kryzysu, siły jego oddziaływania oraz zweryfikować poziom optymizmu i pomysły związane z wychodzeniem z tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji. Wiedzą tu zebraną podzielimy się z Wami wkrótce. Dane posłużą nam także w komunikacji z otoczeniem biznesowym, mediami oraz organami władzy państwowej i lokalnej, którym to od jakiegoś już czasu regularnie przypominamy o naszej branży i sytuacji, w której się znaleźliśmy.

Ankieta ma charakter całkowicie ANONIMOWY i otwarty – dlatego bardzo prosimy, abyście wypełniali to uważnie i w miarę możliwości, niech tę czynność wykonają osoby, które mają najlepszą wiedzę o przedsiębiorstwie. Jeśli zachodzi taka potrzeba, prosimy także, abyście siebie WZAJEMNIE POINFORMOWALI o tym, że badanie zostało wykonane w Waszej firmie – aby uniknąć podwójnych wpisów.

Przekaż link do ankiety osobom, które znasz, a które prowadzą również działalność w naszej branży. Większa liczba przebadanych firm da nam wszystkim bardziej miarodajne informacje.

Link do ankiety znajdziecie tutaj.

Dziękujemy za współpracę
Zarząd Polish Outdoor Group

Dla przypomnienia Polish Outdoor Group przesłał do Ministerstwa Rozwoju dwa pisma. Mamy nadzieję, że powyższa ankieta pozwoli nam przygotować kolejną informację dla odpowiednich ministerstw o stanie branży outdoor.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0