HomeRynek outdoor

Garmin skonsoliduje działania dystrybucyjne i marketingowe marki Tacx w Polsce

W sierpniu 2020 firma Garmin Polska Sp. z o.o., spółka zależna od Garmin Ltd. (NASDAQ :GRMN), przejmie od firmy Velo Sp. z o.o. wszystkie działania związane z dystrybucją i marketingiem marki Tacx na polskim rynku. Jest to ostatni krok na drodze pełnej integracji Tacx z Garmin w Polsce.

Garmin skonsoliduje działania dystrybucyjne i marketingowe marki Tacx w Polsce (fot. Garmin)

Garmin przejął Tacx w kwietniu 2019 roku, uzupełniając swoje portfolio urządzeń przeznaczonych dla rowerzystów o najwyższej klasy trenażery rowerowe, umożliwiające zaawansowany trening kolarski w pomieszczeniach. Przemysław Łojek, dyrektor zarządzający Garmin Polska Sp. z o.o. komentuje:

Kolarstwo, jest jedną z tych aktywności i sportów, które pozostają w samym centrum naszej uwagi. Zaoferowanie naszym klientom jeszcze większych możliwości, jeżeli chodzi o trening i jazdę przez cały rok, było dla nas bardzo ważne. Jesteśmy niezwykle podekscytowani tym, co przyniesie przyszłość dla marki Tacx.

Za dystrybucję i marketing marki Tacx na polskim rynku odpowiedzialny był dotychczas zaufany partner Garmin – firma Velo Sp. z o.o. Za współpracę podziękował Rob Fleu, dyrektor ds. produktu, sprzedaży i strategii w Garmin Tacx:

Chciałbym podziękować Velo Sp. z o.o. za ogromny wkład w to, czym stała się marka Tacx na polskim rynku, a także za profesjonalizm i niezwykle wysokie standardy pracy, jakimi wykazali się w trakcie całego procesu przejęcia.

Tomasz Radzki, prezes zarządu firmy Velo Sp. z o.o.:

Chcielibyśmy podziękować marce Tacx za wieloletnią współpracę, ponieważ zawsze zajmowała ona w naszej ofercie bardzo ważne miejsce. Dzięki niej mieliśmy okazję uczestniczyć w rozwoju kolarstwa indoor, które w ostatnim czasie stało się jeszcze bardziej popularne. Wierzymy, że Garmin jako lider na rynku urządzeń nawigacyjnych i elektroniki sportowej przyczyni się do jej dalszego rozwoju. Zmiana struktury sprzedaży nie stanowi dla Velo przeszkody, aby podjąć współpracę z Garmin Polska zarówno w kwestii trenażerów jak i pod kątem elektroniki sportowej.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0