HomeRynek outdoor

Intersport raportuje: w czerwcu trend sprzedaży w górę

W uruchomionych sklepach INTERSPORT nadal utrzymuje się trend wzrostowy sprzedaży. W czerwcu br. Spółka odnotowała dynamikę obrotów na poziomie -12,6% rdr, co oznacza wzrost o 10.7 p.p w stosunku do maja br.

Flagowy salon INTERSPORT 2.0 w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie (fot. INTERSPORT)

W I kwartale roku obrotowego 2020/2021 Spółka prowadziła działalność w utrudnionych warunkach wynikających z wprowadzenia w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego COVID-19. Stopniowe odbudowywanie sprzedaży prezentuje poniższe zestawienie dynamiki obrotów w ujęciu rok do roku:

1. Od 1 kwietnia do 3 maja br. (zakaz prowadzenia działalności w galeriach handlowych; prowadzona była tylko sprzedaż e-com; traffic w sklepach na poziomie -99,9%):

  • łączna sprzedaż (sklepy, e-com) -86,9%
  • sklepy porównywalne LFL -99,9%
  • e-com +104,7%

2. Od 4 – 31 maja br. (uruchomienie sklepów zlokalizowanych w galeriach handlowych i stopniowe odbudowywanie sprzedaży; traffic w sklepach porównywalnych na poziomie –38,6%) :

  • łączna sprzedaż (sklepy, e-com) -23,3%
  • sklepy porównywalne LFL -35,8%
  • e-com +120,0%

3. Od 1 – 30 czerwca br. (poprawa trendu sprzedaży – pomimo, że handel w reżimie sanitarnym nie zachęcał klientów do zakupów w galeriach handlowych; traffic w sklepach porównywalnych na poziomie –27,6%) :

  • łączna sprzedaż (sklepy, e-com) -12,6%
  • sklepy porównywalne LFL -21,6%
  • e-com +100,4%

Obserwując w czerwcu br. utrzymujący się wzrost trendu sprzedaży, Spółka przewiduje dalszą poprawę obrotów w kolejnych miesiącach.

Źródło: INTERSPORT Polska S.A.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0