Butelki, termosy, kubki termiczne, butelki z filtrem i inne akcesoria kalifornijskiej marki MIZU Lifestyle trafiły właśnie na polski rynek. Produkty wyróżniają się wysoką funkcjonalnością i ciekawym designem.
Firma Crag Sport, przedstawiciel znanych amerykańskich marek, m.in. Black Diamond, Gregory Packs czy Gerber Gear, poszerzyła swoje portfolio o produkty MIZU Lifestyle.
Odrobina luksusu w plenerze
Mizuto po japońsku woda, a kalifornijska firma MIZU Lifestyle podaje mnóstwo przepisów na to, jak ją ładnie opakować i podać w wykwintny sposób – nawet podczas najbardziej ekstremalnych aktywności.
W ofercie marki znajdują się takie produkty, jak termosy i kubki termiczne, butelki filtrujące wodę, kubki do picia kawy w plenerze, a nawet outdoorowe zestawy imprezowe – ze stylowymi szklankami na wino, słomkami wielorazowego użytku ze stali nierdzewnej i kieliszkami do mocniejszych trunków.
Zbytek? Kiedy Twoim największym komfortem jest gorąca kawa po chłodnej nocy w namiocie, dlaczego nie dodać temu odrobiny luksusu?
Właściciele firmy Crag Sport, Michał Matrejek i Bartłomiej Klocek, podkreślają:
MIZU tworzy produkty funkcjonalne, a jednocześnie po prostu ładne. To marka, które skupia się na wyrafinowanym designie, innowacyjnym wykończeniu, dopracowanych detalach. Do marki przekonała nas również szeroka oferta i produkty, które naszym zdaniem, będą się cieszyły dużą popularnością w branży turystycznej oraz buszkraftowej, np. butelki z filtrem i termosy w kilku rozmiarach.
Wszystkie produkty MIZU są wykonane z nierdzewnej stali spożywczej 18/8, są w 100% wolne od BPA a większość z nich w całości nadaje się do recyklingu. W zależności od funkcji, posiadają pojedynczą lub podwójną, izolowaną ściankę.
Woda opakowana w kolory
Znakiem rozpoznawczym produktów MIZU jest kolorystyka. Koniec z nudnymi kubkami i termosami w kolorze niklu lub czerni. Teraz Twój termos może być bladoróżowy – pod kolor czapki, a ulubiony kubek na kawę – granatowy, pasujący do deski surfingowej.
Twórcą firmy MIZU jest Jussi Oksanen, olimpijczyk i zawodowy snowboardzista, który ma na swoim koncie siedem medali zawodów X-Games. Pomysł na stworzenie marki pojawił się podczas kręcenia jednego z filmów na Alasce w 2008 roku. Jussi wraz z przyjacielem i filmowcem, Bradem Kremerem, zdali sobie sprawę, jak dużo zużywają plastikowych butelek na wodę i jak bardzo zaśmieca to ich podróże. Tak zrodził się pomysł na MIZU Lifestyle.
Firma Crag Sport została przedstawicielem marki na zasadach dystrybucyjnych. Produkty MIZU zostaną dodane do systemu B2B, dzięki któremu każdy z klientów będzie mógł zamówić dowolny produkt, dorzucając go do większego koszyka zamówień. Poza standardową kolekcją będzie można również zamówić wersje customowe, które zostaną profesjonalnie zaprojektowane w europejskiej siedzibie firmy.
Informacja prasowa firmy Crag Sport
KOMENTARZE