HomeRynek outdoor

Nowy koncept INTERSPORT w centrum handlowym Złote Tarasy

9 października br. sieć INTERSPORT Polska otworzy w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy nowoczesny format sklepu. Marka powraca do Złotych Tarasów po kilku latach nieobecności, prezentując multibrandowy koncept salonu nowej generacji.

Nowoczesny salon INTERSPORT w centrum handlowym Złote Tarasy (fot. mat. prasowe)

Przejęty przez INTERSPORT we wrześniu br. sklep został w błyskawicznym tempie zmodernizowany w oparciu o technologię przyszłości. Marka INTERSPORT przejęła w Złotych Tarasach lokalizację po konkurencji, wzbogacając tym samym ofertę sportową centrum handlowego.

Marek Kaczmarek Wiceprezes Zarządu pełniący funkcję Dyrektora Operacyjnego INTERSPORT Polska S.A.:

Wracamy do Złotych Tarasów z przytupem, bo z nowatorskim konceptem uwzględniającym wszystkie trendy retailowe dostępne na rynku. Warto podkreślić, że od marca br. pomimo panującej pandemii powiększyliśmy sieć sprzedaży o 10% otwierając, aż cztery nowe sklepy. Kładziemy obecnie nacisk na omnichannelowy rozwój z wykorzystaniem obu kanałów sprzedaży „off” i „on”. Chcemy  wywołać u klientów efekt „Wow Again!”, który awansuje INTERSPORT do poziomu marek premium.

Nowoczesny salon INTERSPORT w centrum handlowym Złote Tarasy (fot. mat. prasowe)

Salon INTERSPORT w Złotych Tarasach charakteryzuje się nie tylko unikalnym designem, ale również dużą przestrzenią z przyjazną dla klientów nawigacją pomiędzy kluczowymi strefami – WOMEN, MEN i YOUNG ATHLETES. Uwagę na wejściu przykuwa multimedialny DECOPOINT z miejscem do ekspozycji wybranych produktów. Całość uzupełnia dynamiczny
i designerski charakter każdej z wiodących kategorii sportowych, do których należą: sportstyle, bieganie, fitness, outdoor, pływanie, piłka nożna, rowery, tenis oraz sporty zimowe. Niepowtarzalną atmosferę podkreśla ledowy system oświetleniowy oraz specjalnie zaprojektowane strefy przymierzalni zapewniające klientom intymność i komfort przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Dodatkowym atutem nowatorskiego konceptu jest dostępność produktów marek premium zaprojektowanych wyłącznie na potrzeby INTERSPORT.  

Zmianę wizerunku INTERSPORT podkreśla globalne hasło „The Heart of Sport”. Wykorzystując wszystkie kanały komunikacji marketingowej oraz nowoczesną technologię marka INTERSPORT chce podążać za potrzebami klientów nowej generacji, podejmować z nimi wielokanałową interakcję i być zawsze blisko tam gdzie bije serce sportu.

Maciej Sanetra, Dyrektor Centrum Handlowego Złote Tarasy, Asset Services EMEA, Cushman & Wakefield:

Nowy salon INTERSPORT robi duże wrażenie i będzie z pewnością atrakcją dla klientów naszego centrum. Cieszymy się, że marka powróciła z do Złotych Tarasów i to w tak nowoczesnej odsłonie. Podkreślić należy, że INTERSPORT objął lokal o powierzchni 1143 m2, stając się jednym z naszych największych sklepów. Cieszymy się że INTERSPORT ponownie zaufał naszemu centrum i postrzega Złote Tarasy jako perspektywiczną przestrzeń handlową.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 2
  • comment-avatar
    Nowomowa 1 tydzień ago

    Gdybym był prezesem Intersportu to Pana Marka Kaczmarka bym zwolnił jako pierwszego. Co za nowomowa, lol. “Koncept = pomysł”. “Retailowe = sprzedażowe”. “Omnichannelowy = wielokanałowy”. Co to są kanały sprzedaży “on” i “off” ? Włączony i wyłączony ? “Wow, again !”. Jak wszedłem na stronę internetową (gdzie generalnie przeniósł się handel) Intersportu to zawołałem “Wow, nineties again”. OMG…..