HomeRynek outdoor

Intersport: krótkoterminowa rozbudowa sprzedaży outletowej

W dniu 16 października br. spółka INTERSPORT Polska (INTERSPPL) przejęła trzy nowe lokale outletowe zlokalizowane w Warszawie, Modlniczce k/Krakowa i Rzgowie k/Łodzi. Przejęte lokale są w pełni urządzone, nie wymagają nakładów inwestycyjnych i dają Spółce szansę w krótkim okresie najmu na sprawdzenie ich potencjału sprzedażowego.

INTERSPORT chcąc rozbudować outletowy kanał sprzedaży, podjął decyzję o krótkoterminowym zawarciu umów najmu z:

  • Neptune Annopol Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dotyczącą lokalu handlowego o powierzchni 679 m2 zlokalizowanego w centrum handlowym Factory Annopol w Warszawie,
  • Neptune Kraków Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dotyczącą lokalu handlowego o powierzchni 473 m2 zlokalizowanego w centrum handlowym Factory Kraków w Modlniczce k/Krakowa;
  • European Outlet Spółka Akcyjna z siedzibą w Rzgowie dotyczącą lokalu handlowego o powierzchni 322 m2 zlokalizowanego w centrum handlowym Ptak Outlet w Rzgowie k/Łodzi.

Wszystkie ww. umowy zostały zawarte na czas określony tj. do dnia 28 lutego 2021 roku z możliwością przedłużenia na kolejny okres za zgodą obu stron. Przejęte lokale są w pełni urządzone, nie wymagają nakładów inwestycyjnych i dają Spółce szansę w krótkim okresie najmu na sprawdzenie ich potencjału sprzedażowego.

W wyniku przejęcia ww. sklepów łączna powierzchnia outletowego kanału sprzedaży INTERSPORT Polska S.A. została trzykrotnie powiększona o łączną powierzchnię 1.475 m2 (było: 399 m2 Factory Outlet w Gliwicach).

Informacja prasowa INTERSPORT

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0