Targi ISPO MUNICH przygotowują się pełną parą do kolejnej edycji, która zaplanowana jest w terminie 23-26 stycznia 2022. Jak zapewnia organizator Messe Muenchen GmbH targi te odbędą się w wersji stacjonarnej. Pandemia znacznie przyspieszyła zmiany zachodzące już od wielu lat na rynku sportowym, ale sport jeszcze nigdy nie był tak ważny i powszechny, jak jest teraz. Hasłem przewodnim kolejnych targów ISPO będzie Sport. Stronger than ever. Zmianom zachodzącym aktualnie na rynku wychodzi naprzeciw nowy koncept targów. Czego możemy się spodziewać?
W hali A1 powstanie tzw. Experience Hall, której celem jest zebranie w jednym miejscu informacji o aktualnych mega trendach i ich wpływie na branżę sportową i outdoroową. Do tych trendów należą niewątpliwie dynamicznie postępująca cyfryzacja oraz zrównoważony rozwój w zakresie produkcji jak i konsumpcji produktów sportowych. To również w tej hali zaprezentowane zostaną najbardziej innowacyjne produkty i rozwiązania w ramach platform ISPO Awards i ISPO Brandnew. Zorganizowana w wersji hybrydowej scena zapewni dostęp do wykładów i prezentacji zdecydowanie szerszej publiczności .
Nowa koncepcja targów zakłada również po raz pierwszy otwarcie na konsumenta ostatecznego. Oferta skierowana jest do tzw. ekspertów oraz mikroinfluencerów branży. Koncept hal B2B2C tzw. Collaborators’ Zone, w których odbywać się mają warsztaty, pokazy, testy produktów oraz zawody zorganizowane przez marki zainteresowane interakcjami z konsumentem ostatecznym, obejmie w 2022 roku dwie hale: B5 i B6. Hale te będą dostępne dla konsumenta ostatecznego w dn. 21-23.stycznia, tj. we wcześniejszym terminie niż tradycyjne targi B2B, na które konsument ostateczny nie będzie miał wstępu.
Jak podkreśla Tobias Groeber, dyrektor zarządzający pionem targów dóbr konsumpcyjnych w Messe Muenchen GmbH: „Nowa oferta, związana z otwarciem na interakcje z klientem ostatecznym, jest logicznym i strategicznie ważnym rozszerzeniem dotychczasowej koncepcji targów ISPO MUNICH. Najważniejszą częścią tej imprezy pozostanie jednak klasyczny obszar B2B podzielony na odpowiednie segmenty tematyczne, w których wystawcy prezentują swoje produkty i innowacje i który skierowany jest wyłącznie do odbiorcy branżowego.”
Zapraszamy do Monachium na stacjonarne targi ISPO MUNICH 2022!
The home of sports. ISPO MUNICH 2022.
Informacja prasowa
KOMENTARZE