W piątek 3 czerwca otwarty został pierwszy w Szczecinie i największy w Polsce brand corner marki Fjällräven. Nowo powstała powierzchnia w sklepie Hunt Fish to aż 120 m2, na których eksponowane są odzież i akcesoria dla miłośników spędzania wolnego czasu na łonie natury.
Fjällräven to legendarna szwedzka marka, która jest znana z ponadczasowych, funkcjonalnych i solidnych produktów outdoorowych dostępnych w ponad 70 krajach. W jej ofercie znaleźć można odzież i akcesoria turystyczne dla mężczyzn i kobiet, a także plecaki, namioty i śpiwory. W ostatnich latach marka zyskała ogromną popularność na całym świecie dzięki charakterystycznym, kanciastym plecakom Kånken. To obecnie prawdziwy znak skandynawskiego producenta, noszony przez ludzi w każdym wieku na całym świecie.
Jakub Rymowicz, Sales Manager Fenix Outdoor w Polsce:
Zachodniopomorskie to dla nas bardzo ważny region, przyciągający turystów z całej Polski, ale też Niemiec i innych części Europy. Cieszymy się, że to właśnie w tym miejscu otwieramy największą w Polsce przestrzeń, w której miłośnicy aktywności outdoorowych znajdą produkty marek z portfolio grupy Fenix.
Oprócz Fjällräven w skład grupy Fenix Outdoor wchodzą takie marki jak: Primus, Hanwag czy Royal Robbins. Szeroki asortyment funkcjonalnej i wytrzymałej odzieży, obuwia, plecaków, namiotów, śpiworów oraz sprzętu do gotowania w outdoorze będzie także dostępny na wydzielonym piętrze o powierzchni 120 m2 sklepu Hunt Fish zlokalizowanego przy ulicy Przestrzennej 11 w Szczecinie.
Obecny na otwarciu sklepu Harald Heim, COO Fenix Outdoor EMEA, skomentował:
Pandemia COVID-19 była dobrym sprawdzianem solidności i terminowości dostaw, dlatego wiele sklepów musiało zweryfikować swoich partnerów handlowych i postawić na tych, którzy gwarantują rzetelne podejście oraz zapewniają wsparcie w trudnych dla sprzedaży okresach, takich jak na przykład lockdowny. To dla nas bardzo ważne, że z tego trudnego czasu wychodzimy wspólnie z Hunt Fish, otwierając największą w Polsce przestrzeń poświęconą w całości markom grupy Fenix. Dwanaście lat temu wyruszyliśmy we wspólną podróż i mam nadzieję, że będzie ona trwać.
Andrzej Czaja, właściciel sklepu Hunt-Fish.pl, dodaje:
Obok nieustannego rozwoju kanału e-commerce nie zapominamy o inwestycjach w nasz sklep stacjonarny. Nowy brand corner to kolejny etap naszej długoletniej i bardzo udanej współpracy z Fenix Outdoor. Nowocześnie zaaranżowana przestrzeń pozwoli nam w pełni wyeksponować bogatą ofertę marek z portfolio grupy, ale przede wszystkim zapewni lepszą jakość, jeśli chodzi o doświadczenia zakupowe klientów w sklepie stacjonarnym.
O marce Fjällräven
Åke Nordin założył firmę w 1960 roku — w piwnicy swojego domu w miejscowości Örnsköldsvik w północnej Szwecji. Dziś marka może się pochwalić globalnym zasięgiem. Jej ponadczasowe, funkcjonalne i solidne produkty outdoorowe są dostępne w ponad 70 krajach. Fjällräven oferuje odzież i akcesoria turystyczne dla mężczyzn i kobiet, a także plecaki, namioty i śpiwory. Fjällräven za swój priorytet uznaje odpowiedzialność wobec ludzi, zwierząt i natury oraz wzbudzanie i podtrzymywanie zainteresowania turystyką i aktywnością na łonie przyrody. Firma jest pomysłodawcą dwóch popularnych wydarzeń turystycznych — Fjällräven Classic i Fjällräven Polar — które co roku przyciągają tysiące uczestników. Marka Fjällräven należy dziś do portfolio grupy Fenix Outdoor, w której funkcję prezesa pełni syn założyciela Martin Nordin.
O marce Primus
Primus to legendarna szwedzka marka powstała w 1892 roku, która jako pierwsza stworzyła przenośną kuchenkę zasilaną naftą. Primus może poszczycić się wieloletnią tradycją i doświadczeniem, dzięki któremu tworzy najwyższej jakości produkty przeznaczone do transportu, przyrządzania i spożywania posiłków w terenie. Dziś w ofercie marki znajdziemy nie tylko termosy na jedzenie, kubki termiczne, butelki na wodę, lecz także szeroki wybór kuchenek oraz naczyń i akcesoriów niezbędnych na kempingu, podczas trekkingu czy profesjonalnej wyprawy.
O marce Hanwag
Niemiecka marka Hanwag w zeszłym roku obchodziła stulecie powstania. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, przywiązaniu do tradycji oraz dbaniu o każdy szczegół buty Hanwag stały się synonimem jakości, trwałości i wygody. Nieustanne poszukiwanie innowacji oraz zastosowanie zaawansowanych technologii takich, jak Gore-Tex czy Vibram, sprawia, że w ofercie Hanwag znajduje się szeroka gama butów hikingowych, trekkingowych i typowo górskich. Marka wszystkie swoje modele obuwia produkuje w Europie i jest również znana z tego, że ma w ofercie buty trekkingowe dla osób z haluksami i niestandardową budową stopy.
O marce Royal Robbins
Royal Robbins to amerykańska marka odzieżowa powstała pod koniec lat 60. Jej założyciele Liz i Royal Robbins to jedni z najznamienitszych przedstawicieli pokolenia wspinaczy, które na przełomie lat 50. i 60. XX wieku określiło na nowo styl, w jakim pokonywane są wielkie skalne ściany w Parku Narodowym Yosemite. Klasyczne kroje i kolory inspirowane światem natury sprawiły, że w kolejnych latach produkty Royal Robbins zyskały w USA, a potem na całym świecie uznanie wśród tych, którzy kochają podróże, odkrywanie nowych kultur oraz kontakt z naturą.
Informacja prasowa
KOMENTARZE