Fjällräven Campfire to formuła outdoorowych wyjazdów szkoleniowych, których celem jest przybliżenie uczestnikom filozofii marek grupy Fenix właśnie na łonie natury. Do tej pory takie wydarzenia odbywały się globalnie, przez co były mniej dostępne. W tym roku po okresie pandemii w końcu udało się zorganizować pierwszą polską edycję Fjällräven Campfire, na którą zostali zaproszeni sprzedawcy kluczowych partnerów grupy Fenix w Polsce.
W ostatni weekend maja kilkunastu uczestników zameldowało się w Dolinie Dunajca na pograniczu Beskidu Sądeckiego i Gorców. Piątkowy wieczór był czasem odpoczynku po podróży, ale też możliwością integracji w trakcie wspólnego gotowania w outdoorze z wykorzystaniem sprzętu marki Primus. Nowe umiejętności kucharskie, pełne brzuchy i doskonałe humory były idealnym wstępem do atrakcji, jakie czekały na uczestników kolejnego dnia.
Sobota stała pod znakiem aktywności na łonie natury. Na początek kilkunastokilometrowa wycieczka rowerowa urokliwym szlakiem wzdłuż Dunajca z okolic Szczawnicy do przystani w Sromowcach Niżnych. Po szybkim posiłku regeneracyjnym w postaci liofilizatów przygotowanych na kuchenkach Lite+ przyszedł czas na powrót w dół rzeki, tym razem z wykorzystaniem kajaków. Pogoda i widoki dopisały, choć nie wszyscy zakończyli spływ w suchych ubraniach.
Po obiadokolacji przyszedł czas na poszerzenie wiedzy, nie tylko teoretycznej, lecz także praktycznej. Uczestnicy mieli możliwość zawoskowania produktów wykonanych z materiału G-1000 oraz mogli sprawdzić w praktyce, jak łatwo rozkłada się namioty Fjällräven. Nie mogło oczywiście, jak wskazuje nazwa, zabraknąć wieczornych rozmów i ogniska, które było idealnym zwieńczeniem intensywnego dnia.
„Możemy całymi godzinami opowiadać o produktach marek z grupy Fenix, ale dopiero wyjazd na łono natury i możliwość sprawdzenia sprzętu w tzw. terenie pozwala w pełni poznać jego zalety i funkcjonalności”. – mówi Jakub Rymowicz, Sales Manager Fenix Outdoor w Polsce i organizator wyjazdu, dodając: „Szkolenia Campfire to również niepowtarzalna okazja do poznania innych entuzjastów outdooru, budowania relacji oraz jeszcze lepszego zrozumienia filozofii marek i idei, które im przyświecają. Liczymy, że nowa porcja wiedzy i niezapomniane doświadczenia przełożą się na nową jakość, jeśli chodzi o doświadczenia zakupowe klientów odwiedzających sklepy naszych partnerów, a dla samych sprzedawców będą niezapomnianym wspomnieniem”.
Majowy Fjällräven Campfire Poland był pierwszą edycją wyjazdu szkoleniowego w takiej formule dla polskich partnerów. Docelowo ma to być wydarzenie cykliczne, a kolejne spotkanie planowane jest już jesienią.
Informacja prasowa
KOMENTARZE