HomeRynek outdoorSklepy outdoorowe

Pierwszy Fjällräven Campfire Poland nad Dunajcem za nami

Fjällräven Campfire to formuła outdoorowych wyjazdów szkoleniowych, których celem jest przybliżenie uczestnikom filozofii marek grupy Fenix właśnie na łonie natury. Do tej pory takie wydarzenia odbywały się globalnie, przez co były mniej dostępne. W tym roku po okresie pandemii w końcu udało się zorganizować pierwszą polską edycję Fjällräven Campfire, na którą zostali zaproszeni sprzedawcy kluczowych partnerów grupy Fenix w Polsce.

Uczestnicy majowego Fjällräven Campfire Poland (fot. Fjällräven)

W ostatni weekend maja kilkunastu uczestników zameldowało się w Dolinie Dunajca na pograniczu Beskidu Sądeckiego i Gorców. Piątkowy wieczór był czasem odpoczynku po podróży, ale też możliwością integracji w trakcie wspólnego gotowania w outdoorze z wykorzystaniem sprzętu marki Primus. Nowe umiejętności kucharskie, pełne brzuchy i doskonałe humory były idealnym wstępem do atrakcji, jakie czekały na uczestników kolejnego dnia.

Fjällräven Campfire Poland – kilkunastokilometrowa wycieczka rowerowa urokliwym szlakiem wzdłuż Dunajca (fot. Fjällräven)

Sobota stała pod znakiem aktywności na łonie natury. Na początek kilkunastokilometrowa wycieczka rowerowa urokliwym szlakiem wzdłuż Dunajca z okolic Szczawnicy do przystani w Sromowcach Niżnych. Po szybkim posiłku regeneracyjnym w postaci liofilizatów przygotowanych na kuchenkach Lite+ przyszedł czas na powrót w dół rzeki, tym razem z wykorzystaniem kajaków. Pogoda i widoki dopisały, choć nie wszyscy zakończyli spływ w suchych ubraniach.

Fjällräven Campfire Poland – wspólne gotowanie w outdoorze z wykorzystaniem sprzętu marki Primus (fot. Fjällräven)

Po obiadokolacji przyszedł czas na poszerzenie wiedzy, nie tylko teoretycznej, lecz także praktycznej. Uczestnicy mieli możliwość zawoskowania produktów wykonanych z materiału G-1000 oraz mogli sprawdzić w praktyce, jak łatwo rozkłada się namioty Fjällräven. Nie mogło oczywiście, jak wskazuje nazwa, zabraknąć wieczornych rozmów i ogniska, które było idealnym zwieńczeniem intensywnego dnia.

Fjällräven Campfire Poland – przygotowania do spływu kajakami (fot. Fjällräven)

„Możemy całymi godzinami opowiadać o produktach marek z grupy Fenix, ale dopiero wyjazd na łono natury i możliwość sprawdzenia sprzętu w tzw. terenie pozwala w pełni poznać jego zalety i funkcjonalności”. – mówi Jakub Rymowicz, Sales Manager Fenix Outdoor w Polsce i organizator wyjazdu, dodając: „Szkolenia Campfire to również niepowtarzalna okazja do poznania innych entuzjastów outdooru, budowania relacji oraz jeszcze lepszego zrozumienia filozofii marek i idei, które im przyświecają. Liczymy, że nowa porcja wiedzy i niezapomniane doświadczenia przełożą się na nową jakość, jeśli chodzi o doświadczenia zakupowe klientów odwiedzających sklepy naszych partnerów, a dla samych sprzedawców będą niezapomnianym wspomnieniem”.

Jakub Rymowicz, Sales Manager Fenix Outdoor w Polsce (fot. Fjällräven)

Majowy Fjällräven Campfire Poland był pierwszą edycją wyjazdu szkoleniowego w takiej formule dla polskich partnerów. Docelowo ma to być wydarzenie cykliczne, a kolejne spotkanie planowane jest już jesienią.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0