HomeSklepy outdoorowe

Największy Brand Corner Fjällräven w Polsce otwarty!

W piątek 3 czerwca otwarty został pierwszy w Szczecinie i największy w Polsce brand corner marki Fjällräven. Nowo powstała powierzchnia w sklepie Hunt Fish to aż 120 m2, na których eksponowane są odzież i akcesoria dla miłośników spędzania wolnego czasu na łonie natury.

Największy w Polsce brand corner marki Fjällräven w szczecińskim w sklepie Hunt Fish (fot. Fjällräven)

Fjällräven to legendarna szwedzka marka, która jest znana z ponadczasowych, funkcjonalnych i solidnych produktów outdoorowych dostępnych w ponad 70 krajach. W jej ofercie znaleźć można odzież i akcesoria turystyczne dla mężczyzn i kobiet, a także plecaki, namioty i śpiwory. W ostatnich latach marka zyskała ogromną popularność na całym świecie dzięki charakterystycznym, kanciastym plecakom Kånken. To obecnie prawdziwy znak skandynawskiego producenta, noszony przez ludzi w każdym wieku na całym świecie.

Brand corner marki Fjällräven w szczecińskim w sklepie Hunt Fish (fot. Fjällräven)

„Zachodniopomorskie to dla nas bardzo ważny region, przyciągający turystów z całej Polski, ale też Niemiec i innych części Europy. Cieszymy się, że to właśnie w tym miejscu otwieramy największą w Polsce przestrzeń, w której miłośnicy aktywności outdoorowych znajdą produkty marek z portfolio grupy Fenix” – mówi Jakub Rymowicz, Sales Manager Fenix Outdoor w Polsce.

Brand corner marki Fjällräven w szczecińskim w sklepie Hunt Fish (fot. Fjällräven)

Oprócz Fjällräven w skład grupy Fenix Outdoor wchodzą takie marki jak: Primus, Hanwag czy Royal Robbins. Szeroki asortyment funkcjonalnej i wytrzymałej odzieży, obuwia, plecaków, namiotów, śpiworów oraz sprzętu do gotowania w outdoorze będzie także dostępny na wydzielonym piętrze o powierzchni 120 m2 sklepu Hunt Fish zlokalizowanego przy ulicy Przestrzennej 11 w Szczecinie.

„Pandemia COVID-19 była dobrym sprawdzianem solidności i terminowości dostaw, dlatego wiele sklepów musiało zweryfikować swoich partnerów handlowych i postawić na tych, którzy gwarantują rzetelne podejście oraz zapewniają wsparcie w trudnych dla sprzedaży okresach, takich jak na przykład lockdowny. To dla nas bardzo ważne, że z tego trudnego czasu wychodzimy wspólnie z Hunt Fish, otwierając największą w Polsce przestrzeń poświęconą w całości markom grupy Fenix. Dwanaście lat temu wyruszyliśmy we wspólną podróż i mam nadzieję, że będzie ona trwać” – komentował obecny na otwarciu sklepu Harald Heim, COO Fenix Outdoor EMEA.

Brand corner marki Fjällräven w szczecińskim w sklepie Hunt Fish (fot. Fjällräven)

„Obok nieustannego rozwoju kanału e-commerce nie zapominamy o inwestycjach w nasz sklep stacjonarny. Nowy brand corner to kolejny etap naszej długoletniej i bardzo udanej współpracy z Fenix Outdoor. Nowocześnie zaaranżowana przestrzeń pozwoli nam w pełni wyeksponować bogatą ofertę marek z portfolio grupy, ale przede wszystkim zapewni lepszą jakość, jeśli chodzi o doświadczenia zakupowe klientów w sklepie stacjonarnym” – dodaje Andrzej Czaja, właściciel sklepu Hunt-Fish.pl.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0