HomeNowości z rynku

Na fali z Crag Sport i REEF

Jest nam niezwykle miło zakomunikować, że w najbliższy sezon letni, 2023 roku, wejdziemy bogatsi o kolejną niezwykłą markę, jaką jest REEF, uznany, kalifornijski producent sandałów, japonek, klapek, ubrań i akcesoriów plażowych, skierowanych szczególnie do miłośników surfingu i sportów wodnych.

Marka REEF obecna jest na wielu rynkach zachodnich jednak do tej pory nie była reprezentowana w Polsce (fot. arch. Reef)

Marka REEF obecna jest na wielu rynkach zachodnich jednak do tej pory nie była reprezentowana w Polsce. Jest to zarazem kolejna marka w naszym portfolio, która skupia się nie tylko na produkcie, ale też na dbałości o środowisko naturalne, w szczególności zaś, na utrzymaniu czystości plaż i oceanów.

REEF powstało w połowie lat 80. XX wieku, za sprawą dwóch przedsiębiorczych Argentyńczyków – Fernando i Santiago Aguerre, zapalonych surferów, których celem było stworzenie wygodnego obuwia, które pozwalałoby w komfortowy sposób łączyć życie i funkcjonowanie na lądzie z tym „na fali” i na plaży.

Reef proponuje sandały i klapki, które można nosić nie tylko na piaszczystych plażach, ale równie dobrze w mieście, po domu czy po ogrodzie (fot. Brent Bielmann / Reef)

Tym sposobem powstały pierwsze sandały i klapki, które nosiły się świetnie nie tylko na piaszczystych plażach, ale równie dobrze i wygodnie chodziło się w nich po mieście, po domu czy po ogrodzie. Komfortowe, funkcjonalne, dopracowane w każdym szczególe i z wysokojakościowych materiałów, tym wyróżniały się i wyróżniają nadal produkty REEF. Do dzisiaj firma szuka innowacyjnych rozwiązań, materiałów i konstrukcji, aby tworzyć jakościowe produkty, które będą się doskonale nosić i jednocześnie pozostaną w zgodzie z naturą.

Jedną z ciekawszych innowacji i pomysłów REEF było zaprojektowanie i wyprodukowanie pierwszych i jedynych takich klapek męskich, z wbudowanym w podeszwę otwieraczem do butelek na kapsle. Marka skupia się także na udoskonalaniu konstrukcji podeszwy, aby dawała komfort, ale i lepsze podparcie i amortyzację.

Jedną z ciekawszych innowacji i pomysłów REEF było zaprojektowanie i wyprodukowanie pierwszych i jedynych takich klapek męskich, z wbudowanym w podeszwę otwieraczem do butelek na kapsle (fot. Brent Bielmann / Reef)

Marka współpracuje z wieloma znanymi surferami, ale też aktywistami środowiskowymi. Od 2007, kiedy firma ogłosiła REEF Redemption Programe, produkcja skupiła się na materiałach odnawialnych, z recyklingu oraz pochodzenia organicznego, aż do stworzenia pierwszych produktów z biodegradowalnymi elementami w 2014. W 2018 marka zaangażowała się w ekologiczny program Better Beach Alliance, we współpracy z Surfrider Foundation, który skupił się na edukowaniu i działaniach w zakresie utrzymywania czystości plaż, a co za tym idzie także wód morskich.




Marka wspiera także lokalne społeczności krajów rozwijających się, a także dzieci, poprzez program URBAN Surf 4 Kids, który pomaga dzieciakom z rodzin w trudnej sytuacji lub zagrożonych patologią, organizując zajęcia na plaży i naukę surfingu, ukazując zbawienne działanie sportu, wody i natury na dziecięcą psychikę oraz ucząc ich nowych umiejętności.

Współpracę z marką rozpoczynamy od prezentacji i zebrania preorderów na sezon S23. Kontakt: mateusz@cragsport.pl

Więcej info: www.reef.com.

Informacja prasowa Crag Sport

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0