HomeRynek outdoor

„TOMORROW IS YOURS” – Salomon w nowej, świeżej odsłonie

Uwolnij swój potencja! Doświadczaj energii płynącej ze sportu uprawianego w outdoorze! Myśl odważnie o przyszłości! Taki kierunek przyświeca marce Salomon, która pragnie jeszcze bardziej zainspirować młodych entuzjastów aktywności uprawianej w otoczeniu natury.

Salomon, globalny producent odzieży i sprzętu sportowego, inspiruje nowe pokolenie fanów outdooru. Kampania z hasłem przewodnim „Tomorrow is yours”, ma ośmielić młode osoby do szukania najlepszej wersji siebie. Marka przekonuje również, że każdy z nas może odegrać rolę w kształtowaniu pozytywnej przyszłości – takiej, jaką byśmy chcieli, aby była.

Salomon – kampania z hasłem przewodnim „Tomorrow is yours” (fot. Salomon)

„Jako marka wierzymy, że sporty outdoorowe oraz kontakt z naturą, mogą poprawić jakość życia ludzi i uczynić nas wszystkich lepszymi” – mówi Franco Fogliato, prezes i dyrektor generalny Salomon. I dodaje: „Nasza firma została stworzona przez ludzi, którzy podchodzą do każdego dnia z odważnym, ciekawym nastawieniem oraz przekonaniem, że wszyscy mamy moc sprawczą. Wierzymy, że ten nowy kierunek marki przemawia do rosnącej liczby młodych entuzjastów outdooru, którzy wierzą, że mogą zrobić to samo.”

Niezależne badania wykazały, że aktywność fizyczna i przebywanie na łonie natury przynoszą znaczące korzyści dla zdrowia psychicznego i fizycznego. Zdają sobie z tego sprawę ludzie młodzi, zwłaszcza ze środowisk miejskich i podmiejskich, wśród których w ostatnich latach sporty outdoorowe bardzo zyskują na popularności.

Kampania „Tomorrow is yours” przedstawia naturę jako miejsce do rozwoju, poznawania siebie i osób o podobnych pasjach. Podkreśla również ważny aspekt ochrony przyrody. Komunikację tę Salomon kieruje w dużej mierze do sportowców-amatorów, jednak nie rezygnuje także ze wspierania sportu profesjonalnego.

„Staramy się zainspirować młodych ludzi do poznawania sportów outdoorowych. Jednak nie zapominamy, że Salomon jest przede wszystkim marką sportów wyczynowych” – mówi Fogliato, który sam jest również zapalonym biegaczem i narciarzem. – Wszystkie nasze produkty będą nadal projektowane w taki sposób, aby sprawdzały się w najbardziej wymagających warunkach sportowych na świeżym powietrzu. W tej kwestii nigdy nie pójdziemy na kompromisy”.

Podziel się swoją przygodą w outdoorze

Film promujący nowe hasło marki Salomon, doskonale oddaje emocje towarzyszące aktywności w naturze. Widz przenosi się z miejskich ulic i barów na górskie szlaki. W filmie występują tancerze i 10 ambasadorów Salomona m.in. snowboardzistka Tess Coady, ultramaratończycy Courtney Dauwalter i Francois D’haene, narciarka klasyczna Jessie Diggins, zawodniczka narciarstwa alpejskiego Marta Bassino oraz biegacze Anaïs Quemener i Maximilian Zeus.

Twórcy kampanii już teraz motywują społeczność sportowców do dzielenia się w mediach społecznościowych swoimi pierwszymi doświadczeniami z outdoorem. Inspiracje można śledzić pod hashtagiem #TomorrowIsYours.

Jako jedna z pierwszych dała przykład Jessie Diggins, amerykańska biegaczka narciarska, mistrzyni olimpijska, która opublikowała relację ze swojego trekkingu w wysokich górach w okolicach Chamonix. W akcję włączają się również pracownicy marki Salomon, którzy próbują nowych aktywności w outdoorze. A pomysłów jest mnóstwo! Niektórzy zabrali swoich przyjaciół z niepełnosprawnościami na wspólną przejażdżkę rowerem MTB. Inni sprzątali rzeki lub po raz pierwszy próbowali przygody z paralotniarstwem!

Twórcy kampanii już teraz motywują społeczność sportowców do dzielenia się w mediach społecznościowych swoimi pierwszymi doświadczeniami z outdoorem. Inspiracje można śledzić pod hashtagiem #TomorrowIsYours (fot. Salomon)

Nowa odsłona logotypu marki Salomon

Odświeżony został również logotyp oraz monogram marki Salomon.

„Ta nowa identyfikacja wizualna jest manifestacją obecnych zmian, a przy tym podkreśla wierność historii marki – mówi Davd Farcot, dyrektor kreatywny Salomon Snow Sports – Ostateczny projekt wydaje się tak naturalny i oczywisty, że może być dla niektórych osób mało zauważalny. W rzeczywistości jest to najlepszy efekt, na jaki właśnie liczyliśmy”.

Nowy monogram „S” i logotyp „Salomon” pojawią się oficjalnie w sezonie jesień/zima 2022-23. Dotychczas dyskretnie zaprezentowały się w ekskluzywnej kolekcji Blue Fire Collection w styczniu 2022 roku. Uważni fani mogli zauważyć je także na nartach i deskach snowboardowych marki Salomon, podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie.

Produkty Salomon dostępne są na www.salomon.com.

Informacja prasowa Salomon

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0