HomeImprezy outdoor

ISPO MUNICH 2022 startują w poniedziałek 28 listopada!

Targi ISPO MUNICH w dniach od 28 do 30 listopada na terenach wystawowych w Monachium odbędą się pod hasłem „Nowe perspektywy dla sportu”. W 10 halach oprócz ponad 1500 wystawców z 55 krajów odwiedzający mogą spodziewać się bogatego programu, prezentacji wielu innowacyjnych produktów. wzbogaci to konferencja z najwyższej klasy prelegentami, a całość uświetni wręczenie ISPO CUP oraz obecność znanych sportowców. A wszystko to na starcie sezonu zamówień. Oto najważniejsze informacje dotyczące imprezy.

Duża konferencja w przestrzeni Future Lab, najnowsze trendy produktowe i tekstylne, mnóstwo wydarzeń networkingowych, wybitni sportowcy, zwycięzca ISPO Cup i elita biznesu sportowego. Oprócz nowości produktowych od ponad 1500 wystawców z 55 krajów, podczas listopadowej premiery ISPO MUNICH zapewni obszerny przegląd całego ekosystemu branży sportowej.

 

Plan targów ISPO MUNICH 2022

 

Stoisko Milo podczas targów w Monachium (fot. Katarzyna Suśniak)

Polscy wystawcy na ISPO MUNICH

Na ISPO MUNICH 2022 swoją ofertę zaprezentuje rekordowa ilość polskich wystawców – aż 54 firmy na łącznej powierzchni 1700 m2. Mimo braku kilku dużych marek, łączna powierzchnia wynajęta przez polskich wystawców jest jedynie o 12% mniejsza od powierzchni wynajętej na targach ISPO MUNICH 2020. Po raz pierwszy na targach ISPO pojawi się także stoisko narodowe Polski organizowane przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii RP w ramach programu promocji branży Moda Polska. Polscy wystawcy pojawią się w niemal każdym segmencie targów. Aż 70% z nich reprezentuje branżę odzieżową oraz dodatków odzieżowych.

Lista polskich wystawców na ISPO MUNICH 2022 – część 1 – pdf.

Lista polskich wystawców na ISPO MUNICH 2022 – część 2 – pdf.

Polscy przedstawiciele marek na ISPO MUNICH 2022 – pdf.

Stoisko POG podczas targów w Monachium (fot. Katarzyna Suśniak)

Stoisko Polish Outdoor Group i Polish Outdoor Village

Stoisko Polish Outdoor Group zadba o przestrzeń networkingową dla członków stowarzyszenia oraz ich partnerów.
Jak co roku będzie się można tu napić kawy, umówić na spotkanie, a także dowiedzieć, co nowego u członków stowarzyszenia i jak realizują oni proekologiczne założenia zasad zrównoważonego rozwoju.

W tym roku partnerem specjalnym Polish Outdoor Group jest Magazyn na Szczycie – pismo i portal górskich entuzjastów. Redakcja Magazynu na Szczycie zorganizuje na stoisku POG przestrzeń, w której będą się odbywały wywiady z ciekawymi osobowościami świata outdooru obecnymi na targach ISPO. Stoisko POG znajdziecie w hali A2.110. Zapraszamy.

W pobliżu stoiska Polish Outdoor Group znaleźć będzie można firmy wystawiające się w ramach obecnej na ISPO od wielu lat Polish Outdoor Village. W tym roku w Polish Outdoor Village uczestniczyć będzie 7 firm:

  • JackPack, torby rowerowe do bikepackingu, stoisko A2.218;
  • Lesovik, hamaki, tarpy, śpiwory do biwakowania w hamaku, stoisko A2.214;
  • Pajak Sport, śpiwory puchowe, odzież puchowa, akcesoria puchowe, stoisko A2.216;
  • Mondo Calza//Comodo Technical Socks, skarpety sportowe i outdoorowe, stoisko A2.112;
  • PPH OKTIS, torby i plecaki outdooorowe, stoisko A2.220;
  • Milo Sport, odzież wspinaczkowa, trekkingowa stoisko A2.230;
  • 4 Fun, chusty wielofunkcyjne i czapki testowane przez wybitnego polskiego himalaistę Krzysztofa Wielickiego, stoisko A2.232.

W pobliżu Polish Outdoor Village na ISPO MUNICH zostały ulokowane także 4 polskie firmy z odzieżą i akcesoriami dziecięcymi (Polex Fashion Group Alicja Tutajewska A2.132, Fiorino A2.134, Scorpio Poland// YOCLUB A2.136, Miapka Design A2.138). Zaprezentują one ofertę sportową i outdoorową dla dzieci. Każda z nich na ISPO będzie po raz pierwszy. Są one uczestnikami programu „Moda Polska”.

Polska kolacja w Monachium (fot. Katarzyna Suśniak)

Polska kolacja na ISPO MUNICH

W poniedziałek 28 listopada o godz. 20.00 odbędzie się tradycyjna kolacja polskich wystawców, odwiedzających i dziennikarzy. Jest to zawsze świetna okazja do spróbowania bawarskich specjałów i networkingu pomiędzy polskimi uczestnikami targów ISPO MUNICH. Osoby zainteresowane uczestnictwem prosimy o kontakt na adres: biernacka@ispo.com do 25.11.2022.

Ceny i rodzaje biletów:

  • Business Permanent Ticket Retail* 25 euro
  • Business One-Day Ticket 79 euro
  • Business Permanent Ticket 149 euro
  • Young Talent Permanent Ticket 19 euro

*W przypadku biletu Business Permanent Ticket Retail koniecznie jest przedstawienie dokumentów potwierdzających działalność handlową (dotyczy: handel detaliczny, hurtowy, dystrybutor/przedstawiciel handlowy w branży sportowej).

Uwaga-ważne: Wystawcy targów ISPO MUNICH mają dostęp do systemu Connect by ISPO, który umożliwia wysłanie bezpłatnych voucherów na bilety wstępu do partnerów handlowych. Jeśli Państwa partner handlowy wystawia się na targach ISPO MUNICH 2022, polecamy kontakt z nim w celu uzyskania bezpłatnego biletu wstępu.

Godziny otwarcia targów dla odwiedzających

Poniedziałek, 28 listopada – 09:00 – 18:00
Wtorek, 29 listopada – 09:00 – 18:00
Środa, 30 listopada – 09:00 – 17:00

Kontakt do oficjalnego przedstawiciela ISPO MUNICH w Polsce:

Joanna Biernacka-Goworek
Pro Business Consulting
Tel. +48 695 744 503
e-mail: biernacka@ispo.com, jbiernacka@pro-business.eu

Więcej o targach ISPO MUNICH na www.ispo.com oraz w artykule:

ISPO MUNICH 2022: wcześniejsza data, aktualne tematy

Messe Muenchen, Joanna Biernacka-Goworek

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0