W tym tygodniu na rynku pojawił się najnowszy numer biznesowego 4outdoor. To już 63. edycja branżowego czasopisma. Znajdziecie w nim informacje o bieżących wydarzeniach, zapowiedź targów Outdoor by ISPO, podsumowanie ISPO 2022, przegląd nagród ISPO Award, ciekawe wypowiedzi menadżerów o preorderach FW2023/2024 oraz komentarz do aktualnych wyzwań przed jakimi stoi outdoor i wiele innych tematów.
Początkowo chłodna i deszczowa wiosna powoli się rozkręca. Sięgamy do „asortymentu” letnich aktywności: rowery, bieganie, trekking, wspinanie, kajaki, kemping. Jest z czego wybierać. Miłośników spędzania czasu na świeżym powietrzu w naszym kraju wciąż przybywa. Ludzie poszukują alternatywnych sposobów spędzania wolnego czasu, by odpocząć od codziennego stresu i pośpiechu w pracy. Nasz kraj nadal kryje w sobie potencjał, zarówno ten outdoorowy, jak i rynkowy. I choć czasy nie są łatwe, a sytuacja na rynku jest wymagająca (konkurencja, inflacja, koszty, łańcuchy dostaw…), wiosna niesie ze sobą nową energię. W niniejszym numerze 4outdoor Biznes staramy się zarysować aktualny obraz branży, publikując komentarze właścicieli i menadżerów sklepów i firm dystrybucyjnych, którzy podsumowują miniony sezon jesienno-zimowy oraz mówią o swoich planach na sezon wiosna-lato 2023. Czy outdoor trzyma się mocno? Zobaczcie, co sądzą przedstawiciele firm: 8a.pl, Columbia Sportswear, Fenix Outdoor, MM Sport, Weld, FAM, Polar Sport, Alpin Sport. Jak co roku w wiosennym numerze 4outdoor publikujemy zapowiedź targów OutDoor by ISPO, które po raz drugi odbędą się w monachijskim centrum targowym MOC.
Korzystając z okazji, wracamy również do minionej edycji targów zimowych – w numerze znajdziecie naszą niezależną relację z ISPO Munich 2022. Pozostając jeszcze chwilę w tematyce targowej, prezentujemy wybranych laureatów kolejnej rundy nagród ISPO Awards, a także „Barometr trendów” przygotowany przez Christopha Beaufilsa z ispo.com. Od niedawna nagrody przyznawane są cztery razy do roku, a przegląd wszystkich kategorii jest dostępny on-line. W Monachium zobaczymy kolejnych laureatów na żywo. ISPO Awards to jeden z najlepszych wskaźników trendów w naszej branży. W numerze przedstawiamy również ciekawy artykuł dr Jakuba Marzocha, projektanta i wykładowcy na Wydziale Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który projektowaniem dla branży outdoorowej zajmuje się od 13 lat. Materiał to analiza procesu projektowania na przykładzie jednego z podstawowych produktów dla pasjonatów outdooru – śpiworów.
Tematykę produktową dopełnia przegląd rynku w kategorii cieszących się coraz większą popularnością toreb podróżnych typu duffle bag. Sprawdzamy kluczowe typy, cechy i funkcjonalności, a także porównujemy wybrane produkty.
Numer zamyka krótka relacja z miłego wydarzenia, w którym mieliśmy okazję brać udział tej zimy – Garmin Winter Press Trip. Podczas skitourowej wycieczki w Tatrach, w towarzystwie przedstawicieli marki oraz ekspertów w dziedzinie bezpieczeństwa w górach, sprawdziliśmy nowe produkty oraz technologie Garmina.
Michał Gurgul
Redaktor prowadzący 4outdoor Biznes Magazyn
***
Magazyn 4outdoor Biznes jest gazetą branżową (B2B). Jeśli Twojej firmy nie ma na liście naszych subskrybentów napisz do nas:
Lub kup magazyn w księgarnia.wspinanie.pl.
KOMENTARZE