Sprzedaż w każdej kategorii, 0% prowizji od sprzedaży, pakiety marketingowe czy brak opłat za utrzymanie konta – m.in. takie benefity już na starcie dostają sprzedawcy e-commerce i właściciele sklepów internetowych, którzy dołączają do wszystko.pl, nowej platformy zakupowej tworzonej przez Comarch, jednego z liderów branży IT i nowych technologii w Polsce. Portal otworzy się już 29 czerwca.
Od kilkunastu miesięcy Comarch, jedna z największych polskich firm IT, buduje wszystko.pl – nowoczesną platformę zakupową, na której już niedługo, bo w czerwcu, każdy będzie mógł kupić… wszystko. Nowy serwis teraz wzbudza zaciekawienie w e-commerce, bo na fali popularności zakupów w internecie zapotrzebowanie na nowych graczy jest duże.
„Chcemy stworzyć dla sprzedawców alternatywę sprzedaży online”
„Planujemy wyraźnie zaznaczyć swoją obecność w branży e-commerce i pewnie wejść na ten trudny rynek” – zapowiada Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl. „Mamy sporo do zaoferowania sprzedającym, chcemy stworzyć dla nich alternatywę sprzedaży online, przyjazne miejsce, gdzie będą mogli rozwijać biznes na własnych zasadach, a nie przejmować się wysokimi opłatami” – dodaje.
Niemałe znaczenie ma tu liczba „0”. Zespół wszystko.pl przygotował dla sprzedawców pakiet ciekawych benefitów. Są to m.in.:
- 0% prowizji od sprzedaży.
- Brak opłat za utrzymanie konta i wystawianie ofert.
- Sprzedaż w każdej kategorii.
- Integracje BaseLinker, Comarch ERP, Open API.
- Darmowe rozwiązania promowania produktów.
- Opiekun kategorii.
Skoro platforma wszystko.pl nie zamierza pobiera prowizji, to jak jej twórcy chcą zarabiać? Tak na to pytanie odpowiada Mariola Barzyk-Libura:
To pytanie słyszymy często. Na chwilę obecną możemy oferować naszym sprzedającym brak prowizji, bo mamy wsparcie kapitałowe Grupy Comarch, z której się wywodzimy. Dzięki zaangażowaniu Comarchu jesteśmy w stanie pozwolić sobie w pierwszej kolejności na zbudowanie pewnej liczby sprzedawców i kupujących, bez presji na wynik finansowy. Oczywiście prowizje w pewnym momencie się pojawią, ale nie zamierzamy ich wprowadzać nagle.
Wiodące kategorie
Aktualnie na platformie wszystko.pl trwają testy konsumenckie nowego serwisu. Dedykowana grupa klientów (ok. 7 tys. pracowników Comarch) testuje funkcjonalności i robi zakupy, dzieląc się opiniami co do nowego serwisu. Taką samą możliwość mają też sprzedawcy, którzy rejestrują się na wszystko.pl i weryfikują konto.
„Zachęcamy sprzedających w internecie do rejestracji na wszystko.pl już teraz. W tym momencie przedsiębiorcy mają najlepszą okazję, by przetestować portal przed czerwcową premierą, zobaczyć, jak działa wyszukiwarka czy proces robienia zakupów” – mówi dyrektor nowej platformy.
Wśród wiodących kategorii wszystko.pl znajdzie się np. Sport i turystyka, Dom i Ogród czy Elektronika.
„Każda z tych kategorii ma swojego dedykowanego opiekuna, który pomaga sprzedawcy przejść proces rejestracji, zweryfikować konto, wykonać integrację czy wystawić pierwsze produkty” – dopowiada Mariola Barzyk-Libura.
Na platformie wszystko.pl mogą sprzedawać wyłącznie sprzedawcy z Polski, posiadający zarejestrowaną działalność gospodarczą.
Więcej o nowej platformie zakupowej wszystko.pl przeczytać można w tym miejscu.
Materiał prasowy partnera
KOMENTARZE