HomeRynek outdoor

Blue Arrow powiększa portfolio – Nemo Equipment

W portfolio firmy Blue Arrow pojawiła się kolejna nowa marka. Mowa o NEMO Equipment, czyli amerykańskim producencie wysokiej jakości sprzętu outdoorowego.

Nowa marka NEMO Equipment w portfolio Blue Arrow (fot. arch. MMH Katadyn Group)

U podstaw NEMO znajduje się perfekcyjne projektowanie, a etos pracy opiera się na dwóch fundamentalnych umiejętnościach: myśleniu kreatywnym i wiedzy inżynieryjnej. Dzięki ich połączeniu produkty firmy wyróżniają się autorskimi, starannie przemyślanymi konstrukcjami, które następnie są intensywnie testowane. Wszystko uzupełnia nowoczesne projektowanie oraz doskonałej jakości, precyzyjnie dobrane, trwałymi materiały. NEMO przekonuje, że sprzęt outdoorowy może być nie tylko lekki i wygodny, ale też wysoce funkcjonalny, a co najważniejsze, wykonany z ekologicznych materiałów, które łatwo poddadzą się recyklingowi.

Nowa marka NEMO Equipment w portfolio Blue Arrow (fot. arch. MMH Katadyn Group)

Markę założył absolwent Rhode Island School of Design, jednej z najstarszych szkół projektowania w Stanach Zjednoczonych. Nemo Equipment była wielokrotnie nagradzana za innowacje w projektowaniu, w tym prestiżową ISPO Award. Swoje inspiracje czerpie m.in. z urozmaiconego przyrodniczo regionu Nowej Anglii, w którym ma siedzibę i od którego wzięła swoją nazwę (New England Mountain Outfitters).

Mottem firmy jest – „Adventure for Anyone” (“Przygoda dla każdego”). Wyznacza ono cel, jakim jest umożliwienie każdej osobie czerpania radości z aktywności na świeżym powietrzu. Asortyment marki odpowiada na potrzeby różnego typu podróżników – od tych, którzy swój outdoorowy sprzęt wożą w samochodzie, przez motocyklistów i rowerzystów, po tych, którzy chwilowy dobytek wolą nosić na plecach. Niezależnie od tego czy potrzebujesz sprzętu na weekendowy kemping z rodziną, na wędkarski wypad z przyjaciółmi, czy na samotną wyprawę z plecakiem, w ofercie NEMO znajdziesz wszystko co niezbędne, do zapewnienia ci komfortu podczas outdoorowych przygód. Namioty, śpiwory, maty i materace, meble i akcesoria turystyczne występują w wielu wariantach, starannie przemyślanych, inteligentnie zaprojektowanych i dostosowanych do różnego rodzaju aktywności, terenu oraz indywidualnych potrzeb użytkowników.

Nowa marka NEMO Equipment w portfolio Blue Arrow (fot. arch. MMH Katadyn Group)

NEMO przekonuje, że spanie w terenie nie musi oznaczać niewygody, a komfort i regeneracja powinny być jednym z priorytetów. Dlatego w katalogu produktów marki znajdują się ultralekkie, a przy tym wygodne namioty, syntetyczne i puchowe śpiwory o innowacyjnym kształcie dla osób preferujących spanie na boku (z dodatkowym miejscem na kolana), najcichsze i najcieplejsze na rynku maty i materace, ale też wielokrotnie nagradzane krzesła i siedziska turystyczne, poduszki, a nawet przenośne namioty prysznicowe.

Dla NEMO niezwykle istotne są zrównoważone i odpowiedzialne praktyki w zakresie projektowania, produkowania oraz zarządzania. Firma spełnia m.in. wyśrubowane kryteria standardu bluesign®, w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Projektuje z myślą o najwyższej jakości, maksymalnej trwałości i jak najdłuższym użytkowaniu swoich produktów oraz możliwości ich 100% recyklingu, oszczędzając w ten sposób zasoby naturalne i ograniczając wytwarzanie odpadów.
Filozofia NEMO Equipment jest prosta: „Nigdy nie wprowadzaj na rynek niczego, co nie zapewnia znacząco lepszych wrażeń”.

Nowa marka NEMO Equipment w portfolio Blue Arrow (fot. arch. MMH Katadyn Group)

Dzięki temu NEMO wyznacza nowe standardy dla branży outdoorowej, zarówno w zakresie funkcjonalności i unikalnej linii projektowej, jak i minimalizowania negatywnego wpływu na środowisko. Tak jest w przypadku najnowszej, niezwykle ambitnej kolekcji Endless Promise, której to produkty nie tylko w całości wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu, ale także takie, które w całości mogą być poddane powtórnemu recyklingowi, co jest możliwe dzięki znaczącemu zredukowaniu liczby użytych materiałów i polimerów. Endless Promise to znaczący krok NEMO w kierunku tworzenia gospodarki obiegu zamkniętego, w której każdy produkt marki zaprojektowany będzie tak, aby można go było naprawić, odsprzedać i – co najważniejsze – poddać recyklingowi.

W Blue Arrow marką opiekuje się Brand Manager – Michał Lasocki, z którym można się kontaktować pod numerem +48 451 544 204.

Informacja prasowa Blue Arrow

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0