HomeSklepy outdoorowe

Marka The North Face rozwija sieć sprzedaży – nowe sklepy w Warszawie i Wrocławiu

W ostatnim czasie otwarto dwa nowe sklepy pod szyldem The North Face, które działają podobnie jak w przypadku wcześniejszych lokalizacji, czyli w oparciu o model współpracy franczyzowej.

Salon The North Face w galerii Wroclavia we Wrocławiu (fot. The North Face)

Pierwszy z nich ulokowany został w prestiżowej lokalizacji Royal Wilanów w Warszawie (190 m2), a jego otwarcie miało miejsce pod koniec roku 2023, natomiast drugi w marcu 2024 roku w galerii Wroclavia we Wrocławiu (160 m2). Są to kolejne otwarcia w tych miastach oparte na nowym koncepcie meblowym oraz większej powierzchni sprzedaży pozwalającej prezentować kolekcje outdoorowe oraz miejskie w pełnej odsłonie.

Salon The North Face w Royal Wilanów w Warszawie (fot. The North Face)

Łącznie sieć sklepów The North Face w Polsce to obecnie 12 salonów. Do końca 2024 roku zaplanowany jest rozwój sieci sprzedaży o kolejne lokalizacje, co zgodne jest ze strategią globalną brandu w rejonie EMEA oraz proporcjonalnym równoważeniem przychodów z kanałów sprzedaży.

Salon The North Face w Royal Wilanów w Warszawie (fot. The North Face)

***

Historia The North Face to blisko 58 lat innowacji i ustanawiania nowych standardów na rynku. To przede wszystkim wsparcie udzielane himalaistom, wspinaczom, podróżnikom, biegaczom, narciarzom oraz innym sportowcom związanym z marką, którzy każdego dnia wcielają w życie przyświecające marce motto „Never Stop Exploring” i inspirują klientów do testowania granic możliwości i wydajności nie tylko produktów, ale i swoich własnych.

Salon The North Face w galerii Wroclavia we Wrocławiu (fot. The North Face)

The North Face jest wiodącą na świecie marką outdoorową, której produkty współtworzone i testowane są przez sportowców podczas licznych ekspedycji, gdzie często przesuwane są granice potencjału ludzkiej wytrzymałości. Misją marki jest również realny wpływ na ochronę środowiska naturalnego i minimalizację negatywnego wpływu na planetę poprzez liczne programy zrównoważonego rozwoju.

Nazwa marki powstała na cześć najbardziej wymagającego północnego zbocza góry Half Dome w parku Yosemite w Kalifornii. Od 1966 roku wyposaża swoich klientów w dopasowane do ich potrzeb produkty, aby mogli realizować i osiągać swoje marzenia oraz sportowe cele. Produkty The North Face znalazły uznanie nie tylko podczas ekspedycji wysokogórskich, ale także na szlakach turystycznych, czy w „miejskiej dżungli”. W ofercie marki znaleźć można również kolekcje dedykowane młodzieży oraz najmłodszym odkrywcom.

Załoga salonu The North Face w Royal Wilanów w Warszawie (fot. The North Face)

Więcej informacji o produktach i kampaniach The North Face oraz adresy pozostałych sklepów znaleźć można na stronie: www.thenorthface.pl.

Informacja prasowa TNF

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0