W dniach 3–5 czerwca 2024 (poniedziałek–środa) odbędą się w Monachium targi OutDoor by ISPO, na których spotkają się najważniejsi gracze międzynarodowej branży outdoorowej. Hasłem przewodnim tegorocznych targów będzie „Same feeling. New OutDoor”.
Tegoroczne targi Outdoor by ISPO wracają bowiem na Nowe Tereny Targowe w dzielnicy Riem (Neue Messe München), gdzie odbywają się także jesienno-zimowe targi ISPO. Po dwóch latach obecności w bardziej kameralnym centrum MOC jest to istotna zmiana dla wystawców i odwiedzających.
Targi OutDoor by ISPO 2024 zajmą powierzchnię ok. 33 000 m2 w trzech halach A1–A3 oraz dodatkową przestrzeń w Atrium Outside Exhibition Area. Każda z hal gościć będzie tematyczne platformy związane z profilem jej wystawców.
W hali A1 o profilu wspinaczkowo-trekkingowym znajdziemy Climbing Hub z markami Petzl, Ortovox, Edelrid, Deuter i Aludesign. W tej hali zlokalizowany jest również tor do testowania butów trailrunningowych Trailrunning Test Track, wokół którego swoją ofertę zaprezentują firmy z obuwiem sportowo-outdoorowym. Hala A1 to także miejsce prezentacji włoskich marek outdoorowych skupionych wokół Italian
Village i Italian Village Bar.
Halę A2 poświęcono biwakowaniu, campingowaniu oraz sportom wodnym. W tej hali znaleźć będzie można liczne akcesoria outdoorowe przydatne podczas bushcraftowych biwaków, rodzinnych wypadów pod namiot lub wyjazdów camperem. Dodatkowo w Watersports Hub zlokalizowanym w owej hali swoje propozycje przedstawią marki oferujące produkty związane z wodnymi aktywnościami towarzyszącymi wycieczkom outdoorowym. W tej hali znajdziemy także najbardziej innowacyjne produkty branży – wyroby nagrodzone ISPO Award.
Hala A3 to hala poświęcona odzieży outdoorowo-sportowej. Odwiedzający znajdą tutaj marki skandynawskie i francuskie skupione w ramach Scandinavian Outdoor Village oraz French Village. Zlokalizowano tu platformę Sustainability Hub, w ramach której zaprezentowane zostaną surowce oraz produkty przyszłości uwzględniające normy zrównoważonego rozwoju. Najlepsze surowce do produkcji zrównoważonej odzieży sportowo-outdoorowej nagradzane są Textrends Award. Produkty wyróżnione tą nagrodą również będzie można znaleźć w hali A3.
W ramach Outside Exhibition Area planowana jest zarówno powierzchnia prezentacyjna dla marek, które chcą zaprezentować swoje wyroby w warunkach zbliżonych do naturalnych, jak i przytulne i outdoorowo zaaranżowane przestrzenie cateringowe oraz miejsca służące networkingowi pomiędzy odwiedzającymi i wieczornym imprezom OutDoor by ISPO Party, których na targach oczywiście nie może zabraknąć (planowane są dwie imprezy: 3 i 4 czerwca). Na terenie zewnętrznym zostanie ponadto urządzone kino letnie Outdoor Cinema pod chmurką, w którym będzie można obejrzeć ciekawe filmy o tematyce outdoorowo-górskiej.
Bilety dla odwiedzających
Bardzo ważną informacją dla tegorocznych odwiedzających jest to, że w ramach biletu wstępu na OutDoor by ISPO 2024 w okresie trwania targów będzie można ponownie, po kilkuletniej przerwie, bezpłatnie podróżować komunikacją miejską w Monachium.
Rodzaje biletów | Cena przy zakupie online | Cena na miejscu |
Permanent ticket Retail Buyer | 29* euro | 39 euro |
Permanent ticket Business | 149 euro | 239 euro |
Permanent ticket non-exhibiting industry | 1999 euro | 1999 euro |
Permanent ticket reduced / Young Talents | 29 euro | 29 euro |
*Oferta early bird na bilety Retail Buyer dostępna online tylko do 30.04.2024 |
Godziny otwarcia targów:
3–4 czerwca 2024, poniedziałek–wtorek – od 9.00 do 18.00
5 czerwca 2024, środa – od 9.00 do 17.00
Camping na targach OutDoor by ISPO
Na targach OutDoor by ISPO nie może zabraknąć miejsca dla camperów. Na południowo-wschodnim krańcu terenów targowych (przy stacji metra Messestadt OST) będzie dostępny parking dla camperów w dniach 2–6 czerwca 2024 (niedziela–czwartek).
Cena za noc: 30 euro od campera + 3 euro za prąd na dobę.
Na miejscu oferowane są nowoczesne sanitariaty, dostęp do wody, bistro ze śniadaniami w godz. 7.00–10.00 i ciepłymi daniami obiadowymi od godz. 17.00. Recepcja całodobowa.
Uwaga: Nie ma możliwości campingowania z namiotem.
Adres do nawigacji na teren miejsca campingowego:
De-Gasperi-Bogen, Gate 9, 81829 Munich
OutDoor by ISPO: Camping Area
Promocyjna oferta wyjazdu na OutDoor by ISPO dla sklepów outdoorowych
Pakiet 2 noclegi + bilet wstępu + udział w imprezach OutDoor by ISPO.
Aby ułatwić sklepom outdoorowym wzięcie udziału w targach OutDoor by ISPO, organizator oferuje atrakcyjny pakiet dwóch noclegów w pokoju jedno- lub dwuosobowym w terminie 3–5 czerwca.
Oferta pakietowa: 92 euro za pokój jednoosobowy (dwie noce).
W pakiecie bilet wstępu na wszystkie dni trwania targów OutDoor by ISPO 2024 oraz bezpłatny udział w imprezach OutDoor by ISPO Parties.
Uwaga: Oferta dostępna jedynie dla sklepów outdoorowych i sportowych (stacjonarnych i online) – limitowana, decyduje kolejność zgłoszeń.
Zainteresowane sklepy prosimy o kontakt najpóźniej do dnia 10 maja na adres: jbiernacka@pro-business.eu, kom. +48 695 744 503.
Polscy wystawcy na targach OutDoor by ISPO 2024
- Helikon-Tex – Hala A1, Stoisko 544
- Milo Sport – Hala A1, Stoisko 104
- Fjord Nansen – Hala A2, Stoisko 524
- Lesovik – Hala A2, Stoisko 320
- MiiR – Hala A2, Stoisko 421
- Lyo Food – Hala A1, Stoisko 421
- Wildfinder & Joint Fun – Hala A3, Stoisko 330
Kontakt dla polskich wystawców i odwiedzających:
Joanna Biernacka-Goworek
kom. +48 695 744 503,
e-mail: jbiernacka@pro-business.eu
KOMENTARZE